Oudjaarsdag rijd ik niet buiten, neem dat risico niet. Wel even in de bak gereden.
Wel vanmorgen weer een ritje gemaakt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deze week weinig tijd maar hopelijk toch wat aan de hand wandelen 

Ik rij maar op B-niveau en heb 2x/week les, met elk paard 1x. Daar ligt de lat wel een stukje hoger (L/M dressuur), maar wedstrijden is nog altijd puur voor de lol. Verder doe ik momenteel heel veel longeerwerk. Bedoeling is wel om dat vaker te gaan afwisselen met buitenritten. Veel dingen die je in de bak doet kan je ook op een veldweg... Paard is aan het werk en meestal met veel meer enthousiasme dan in de bak
Buiten rijden heeft zo ontzettend veel voordelen, zonde eigenlijk dat ik het heb laten verwateren.
had plannen voor een groter rondje, maar helaas was het uiteindelijk al half 4 toen ik op stal kwam, dus toch maar het kleine rondje gedaan, maar dan wel in hoger tempo, pony redt het steeds beter om langere stukken draf/galop achter elkaar te doen 

gelijk voor 6 calorieën vals gespeeld...
.

Mando schreef:Volgens mij stond ik er in de vorige wel bij maar kan hem nu niet meer vinden.
Heb al getracht jou op te zoeken maar volgens mij ben ik erg blond daarin want ik kan je niet vinden.
Eens bedenken hoe ik het kan oplossen want wij rijden wel nog steeds lekker buiten