Als je dus op een van de parameters gaat staan in je app krijg je dit scherm.
En dan kies je vervolgens zelf voor wat je wil zien.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Ik zou voor dansen gaan, Marije! Dat klinkt op de een of andere manier als een goed voornemen voor 2017
tinker_sally schreef:Hier zijn er 497 kilometers afgelegd dit jaar.
Door blessure laatste 3 maanden niet veel kilometers meer gemaakt.
Deze week haar weer wat laten doen, maar daar zat ook bakwerk onder dus niet veel kilometers erbij gesprokkeld.
Komende maanden zal het ook nog niet hard gaan, heb me kar verkocht en ga op gemakje kijken wat er voor terug gaat komen. Waarschijnlijk een nieuwe met een levertijd van 8 - 10 weken![]()
Afhankelijk van wat haar gezondheid gaat doen en er uit de echo gaat komen in januari.
xxVon schreef:tinker_sally schreef:Hier zijn er 497 kilometers afgelegd dit jaar.
Door blessure laatste 3 maanden niet veel kilometers meer gemaakt.
Deze week haar weer wat laten doen, maar daar zat ook bakwerk onder dus niet veel kilometers erbij gesprokkeld.
Komende maanden zal het ook nog niet hard gaan, heb me kar verkocht en ga op gemakje kijken wat er voor terug gaat komen. Waarschijnlijk een nieuwe met een levertijd van 8 - 10 weken![]()
Afhankelijk van wat haar gezondheid gaat doen en er uit de echo gaat komen in januari.
Echo als in veulentje? Mag ik vragen waarom je je kar hebt verkocht?
[***] schreef:Vandaag zat hier alles dicht .. stukje gewandeld met beiden maar niet voor km's, wel voor foto's ..
Kan nog geen topic maken maar wil er toch al 2 met jullie delen![]()
[ [url=m/TOio8y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X3IxpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meer volgt laterIk ben er wel blij mee
tinker_sally schreef:Echo van haar knieën en rug. Vermoedelijk heeft ze of losse kniebanden of iets in haar si-gewricht dat niet goed zit. En wordt dat met het echo-apparaat gevonden.
Staat er beetje vreemd![]()
Kar is verkocht omdat ik nu een tweewieler heb en ik een vierwieler terug wil nemen, door verschillende redenen.
Maar wacht eerst maar af wat dierenarts gaat zeggen.
Mooie foto's [***]. Mist geeft altijd een mooi effect.
MachoPablo heeft ook de mist getrotseerd zie ik.