Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije_jiplover schreef:Ik heb nu op mijn jaarteller 1055 km staan.
En op de bokkers challenge, vanaf 1 augustus, al 427 km.
Ik ga er dus vanuit volgend jaar veel meer km te maken.
Nu moet ik wel zeggen, ik ben dit jaar begonnen met doorrijden van mn jonkie en mn ouwetje van nu bíjna 29 aan het afbouwen gegaan.
Die loopt af en toe ook nog eens 12 of 14 km, maar de ander loopt inmiddels soms wel 45 of meer km in de week.
En naarmate de dagen weer langer worden, zal dat af en toe best nog wel meer worden, verwacht ik.
Chouchou schreef:Ik heb dit jaar ongeveer 1400-1500 km gereden. Het is een schatting omdat ik ook op twee andere paarden heb gereden en ik dit eerst altijd goed gescheiden hield door die rondjes niet in mijn statistieken mee te nemen, maar later heb ik dat onderscheid niet meer gemaakt. Met mijn eigen paard zal het ongeveer 1050 km zijn geweest. Dat is nog best een hoop, gezien we 4 maanden helemaal niet hebben gereden vanwege blessures. Nu zijn we weer lekker aan het stappen en volgende week hebben we de (als het goed is) laatste controle op de kliniek! 2016 is echt een pech jaar geweest voor ons met twee blessures, hopelijk brengt 2017 ons meer geluk
[***] schreef:Bedoel inderdaad om het apart te houden voor mezelf
Doen jullie met meerdere paarden wel alles in 1? Of houden jullie dat ook gescheiden? En tellen jullie alleen rijden mee of alles wat je buiten doet?
[***] schreef:Bedoel inderdaad om het apart te houden voor mezelf
Doen jullie met meerdere paarden wel alles in 1? Of houden jullie dat ook gescheiden? En tellen jullie alleen rijden mee of alles wat je buiten doet?
[***] schreef:Fietsen, check, dat doe ik toch niet![]()
Is gewoon voor mijn eigen nieuwsgierigheid en dat ik de ritjes met Boke ook makkelijk kan terugvinden (had ze nu als rijden maar dan uitgesloten in statistieken, maar dan weet je niet meer wat je met welke pony hebt gedaan zonder alles aan te klikken).
Is er nog zo'n sport? Dan kan ik die gebruiken voor wandelen/lange lijnen enzo...
Edit; polo ziet er ook hetzelfde uit, toch? Dan kan ik dat voor Boke en dan fietsen voor de andere dingen, ofzo..
[***] schreef:@ Naskapower : die snap ik niet, sorryBedoel je gewoon aan het einde van de challenge alles omzetten naar rijden ofzo? Maar dan ben ik dan toch nog alsnog het overzicht kwijt?
@ Fabster : hier ziet alles wat ik probeer er hetzelfde uit qua telling, maar dat is misschien omdat de dingen al ingevoegd zijn ofzo?
Ik ga het nu zo proberen:
Cobe: Rijden
Boke: Polo
Cobe wandelen etc.: Hiking
Boke wandelen etc.: Wandelen
En als ik dan eens een wandeling met de hond registreer (die zeldzame keren dat ik daar eens aan denk) dan zet ik die gewoon op Canicross
Marije_jiplover schreef:Je kunt per sport alle variabelen die je in beeld wil zien gewoon zelf instellen.
Ook als endomondo een andere suggestie doet
Marije_jiplover schreef:Je kunt per sport alle variabelen die je in beeld wil zien gewoon zelf instellen.
Ook als endomondo een andere suggestie doet