Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met mijn eigen (kwpn) merrie was ik altijd wel van de actievere en langere ritten, nou heeft deze daarvoor iets minder haar lijf mee, dus we bouwen rustig de afstanden en/of snelheid op.
Chouchou schreef:Leuk Fleur!! Je bent fanatiek bezig met de haflinger! Hopelijk binnenkort ook weer heerlijke bosritjes met Bu
't is echt totaal wat anders dan ik gewend ben, dingen die voor mij vanzelfsprekend zijn omdat Bu dat met 2 hoeven in haar neus doet, bleken voor haar nog iets meer uitdaging te zijn. Naast bosritten trainen we ook dressuurmatig fanatiek, en nu ze steeds rechter/losser/atletischer wordt, gaat het haar ook een stuk makkelijker af, en begint ze ook de lol in te zien van een galopje. Waar ze eerst na 30 meter in een handgalopje al leeg was, galoppeerde ze vandaag uit zichzelf wel een kilometer door in toch best een flink tempo 

Maar we leven dus nog, alledrie 

Ben nog even op reactie van DA aan het wachten want heb het via iemand anders, maar we zijn stiekem wel al begonnen (kleinere hoeveelheid pulp en nog een klein beetje krachtvoer) en ze zien het wel zitten denk ik. Kan nu een paar dagen niet gaan maar denk dat we daarna de echte omschakeling gaan doen en dan wordt het (naast hooi uiteraard) bietenpulp + lijnzaadvlokken + vitaminen/mineralenkorrel en dan voor [***] nog extra vitamine E en koper .. Ik mag dan alleen nog een paar wortelen geven en that's it. Ben benieuwd
, dus denk als het onder een bepaalde waarde gaat ofzo, weet het niet... ).
) dus we zullen zien.. als het schrikkerige niet weg gaat door vitamine E komt de magnesium er wel vanzelf
En dan kan ik nog volgende winter zien om het te blijven doorgeven 

maar fijn ritje!
.