Bloodymary schreef:En de Bokkers Bokaal loopt ook bijna af. Daar doet iedereen toch ook aan mee denk ik? De koploper staat op 2025 km.
Dat heeft ze toch dan niet met 1 pony gedaan? Dan moet je 48km p.w rijden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
pinkie87 schreef:Bloodymary schreef:En de Bokkers Bokaal loopt ook bijna af. Daar doet iedereen toch ook aan mee denk ik? De koploper staat op 2025 km.
Dat heeft ze toch dan niet met 1 pony gedaan? Dan moet je 48km p.w rijden
en als het goed is komt ze vaker meerijden. Nu nog spicy paard weer wat ont-spicen en dan kunnen we hopelijk weer met tweespan op pad. 
Chantalla schreef:Hier nummer 4 van de bokaal, met 1 paardAfgelopen twee jaren heb ik 1500km gehaald. Morgen en oudjaarsdag nog een ritje en dan haal ik dit jaar net de 1200km. Toch maar accepteren dat ik heel druk ben momenteel en dat de ritjes korter zijn.
Zal ik voor 2026 weer de nieuwe bokaal maken?
Chantalla schreef:Hier nummer 4 van de bokaal, met 1 paardAfgelopen twee jaren heb ik 1500km gehaald. Morgen en oudjaarsdag nog een ritje en dan haal ik dit jaar net de 1200km. Toch maar accepteren dat ik heel druk ben momenteel en dat de ritjes korter zijn.
Zal ik voor 2026 weer de nieuwe bokaal maken?
Chantalla schreef:Voor 2026 kilometer hebben we inderdaad wel 30 mensen nodig in de challenge. Er lijken wel weer wat mensen bij te komen, maar ik had het idee dat de groep steeds kleiner werd.
Als we iets met 2026 willen, kunnen we het dan niet opsplitsen?
Bijvoorbeeld 10 uur en 10 activiteiten (samen 20, want 20 van een ding is vrij veel) en 26 kilometer? Klinkt ook nog een soort haalbaar voor de wandelaars?