Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Djuulsie, jammer dat hij de km's er niet bij telt
Tinkertje, dan waren het toch aardig wat km's die je getrackt had met runkeeper![]()
Moonforever, dat was zeker donker zeg! Loopt ze nu weer goed?
Blingh, wat een mooie omgeving van in het bosDe route erheen is een behoorlijke onderneming als ik dat zo zie en lees! Maar wel de moeite waard
![]()
@ Crazyshar: Mijn gps deed ook een tijd heel vervelend, maar daar is een app voor! Heb je android? Zoja, dan kan ik de je de app 'GPS status' aanraden en met die app kun je je gps resetten waarna hij het beter doetEerst vond mijn telefoon geen gps en na het installeren van deze app weer wel en nog snel ook! (en blijvend
)
Mijn paard heeft weer 2 dagen vrij en ik ben van plaats 25 weer naar 29 gegaan. Gisteren was het prachtig weer, maar ik had afgesproken met een vriendin dus kwam het er niet van. Deze middag zou het wel kunnen, maar ik ben eergisteren ook al anderhalf uur lang verregend en ik heb er vandaag geen zin in
Wellicht morgen weer als het een beetje droog blijft 'smiddags.
Delaja schreef:Toch is alleen reflectie niet zo veilig als ook met lampjes, nu wordt je pas gezien als er lampen op hem schijnen.
Hilli schreef:Delaja schreef:Toch is alleen reflectie niet zo veilig als ook met lampjes, nu wordt je pas gezien als er lampen op hem schijnen.
Dat is absoluut waar. De reflectiestrepen zitten boven de zichtlijn van bijvoorbeeld automobilisten en die zien je pas als hun autolampen op de deken schijnen. Dan zijn ze al behoorlijk dichtbij. Draag dus alsjeblieft zelf ook iets wat licht uitstraalt, dan val je echt beter op.
Ik hoop van het weekend weer wat kilometers te gaan maken
moonforever schreef:Toch me deken ff uit getest..
als ik ooit weer x in de donker een x buiten komt, als weer ken met zijn hoeven...
Morgen wil ik klein rondje doen met gras/ruiterpad enzo.!
[ Afbeelding ]
moonforever schreef:Vandaag ff stukje buiten gereden, helaas pakte hij eerste halfuur niet liep was km mis, weet niet of je nog ken hereken ofzo.. ik wist niet dat we zoveel berm hadden.. wel hele omwegen moeten maken hebben ff echt genoten hij was de bak echt zat! nu weer paar weken de bak in... wil van de week hoef schoenen gaan kopen inplaats ijzers iemand ervaring mee ??
moonforever schreef:wil van de week hoef schoenen gaan kopen inplaats ijzers iemand ervaring mee ??