Hier vandaag rondje gefietst met Muts. Is de derde keer in de bijna 4 jaar dat ik haar heb en het ging echt goed. Ze is wel heel rustig, bijna te rustig voor haar doen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaan81 schreef:Weet iemand misschien waar je een mooie rit over de Veluwe kan maken? Ik ga over 2 weken een paar dagen weg en vertrek vanuit Zwolle. Op vrijdag zou ik dan misschien wel ergens een mooie rit kunnen maken, de Veluwe is op de weg terug en staat op mn'Bucketlist(al is dat wel met eigen paard)
Fabster schreef:Ik rij nu ook voornamelijk langs de weg. In het bos hoef ik hier ook niet meer te zijn. Alles is blubber.
ittheclown schreef:Vandaag ook eindelijk weer een ritje gemaakt, hij krijgt wel wat praatjes helaas. Hij is drie keer omgekeerd maar ik heb hem gewoon rustig terug gestuurd en toen was hij gewoon weer braaf, wel extreem alert snel gespannen en vond dingen eng die hij normaal niet eng vind, zal vast door het weer komen. Het doel was dan ook eigenlijk om naar het bos te gaan, maar nadat hij een paar keer omgedraaid had besloot ik dat dat mischien iets teveel van het goede was, toch zo een 38 minuutjes buiten gereden met de heen en terug weg dus viel mee.
Ik vergeet ook gewoon heel snel dat hij nog jong is en eigenlijk helemaal niet vaak alleen buiten is geweest nu inmiddels zo een 4 keer, hahaha dus als je dat bedenkt deed hij het eigenlijk top!
Ik kreeg onderweg ook opeens een enorme buikpijn aanval dus afgestapt en een kort stukje gewandeld ernaast toen er weer op, dat ging ook keurig dus over het algemeen mag ik tevreden zijn ! Ben alleen erg streng voor mijzelf hahaha.
Ik probeerde het kaartje hier te posten.. maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, kan iemand het uitleggen ?