Hier wederom sch$@weer, dus paardjes mogen zichzelf lekker in de wei vermaken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ittheclown schreef:Welkom terug Assie en wat fijn dat je paardje weer zo braaf is !
Ik ga ook probeeren weer wat ritjes te maken we hebben eindelijk een zadeltje, alleen mijn paard heeft juist weer een ander probleem. Hij was erg schrikkerig en onrustig van de een op de andere dag ik denk door de kou, ook liep hij wat kort dus ik geeft hem nu wat E plus.. en nu is hij niet meer schrikkerig etc... maar wel wat slomig voor zijn doen, nu kan het ook zijn omdat hij nu op de winter paddock staat met 4 andere paardenwat natuurlijk wat kleiner is dan het land dus mischien kost het wat meer energy ?, ik hoop dat het snel weer beter gaat, ik vind hem soms ook een tikje onregelmatig lopen zeker niet kreupel maar er is iets vreemds dat heeft hij eigenlijk zins de osteo geweest is, al is dat inmiddela sl zo een 3 weken terug hopelijk gaat het snel weer beter durf nu ook niet echt veel te rijden, even kijken of er vanmiddag eventjes iemand kan zien of het tussen mijn oren zit of dat hij inderdaad een tikje stijfig/kort loopt.