Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. amyyy55 schreef:Fennadev schreef:Ik men mijn shetlander met een bokkebitje (altijd in het bovenste gaatje). Ook wij hebben een stop op de ritjes nu vanwege zijn hoeven die teveel slijten.
Zijn hoefschoentjes niks? Die hebben ze ook in kleinere maten
ik heb nu cavallos, maar ik ga van de zomer toch vooe scoot boots ivm modder en water.. 
amyyy55 schreef:Ziet er uit als een lekker rondje!
Wat is de beste omgeving om mijn eerste kennismakingsklasse te doen? (als in geen zwaar zand e.d.)
Ik dacht zelf aan kootwijkerbroek..

Vandaag met rijden was hij eigenlijk niet vooruit te branden, voelde heel raar. Bij de eerste draf is dat wel vaker (iets met opwarmen) maar daarna bleef het ook en na het tweede stuk was hij ineens echt nat. Besloot ook tussenin te gaan stappen/draven terwijl het andere paard voor hem uit draafde/galoppeerde, en dat is echt niet normaal voor hem
Hij was echt nat, terwijl we niet zo superspeciaal hebben gereden.
) en hij heeft al niet al te beste luchtwegen. Heb dus schrik als ik het verkeerd inschat, qua rijden of qua wanneer de deken weer op kan in de paddock, dat ik meer kwaad doe dan goed. Vorig jaar heb ik die twijfels ook gehad maar toen kwam het slechte weer en zijn vitamine-dipje enzo en toen we daar uit waren was de zomervacht er alweer. Dus nu weer dezelfde twijfels