Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Zonde xxVon. Maar wel lekker gereden, hoop ik? En hopelijk iets onschuldigs. Loopt hij nu alweer goed?
xxVon schreef:Ik heb gewoon een enkel gebroken bustrens, nu was mijn fjord al niet zo drammerig, maar sinds we flink endurance rijden en trainen heeft ze het helemaal afgeleerd. Ze weet dat ze nu dr energie moet bewaren omdat ze niet weet hoever baas nog wilt
amyyy55 schreef:xxVon schreef:Ik heb gewoon een enkel gebroken bustrens, nu was mijn fjord al niet zo drammerig, maar sinds we flink endurance rijden en trainen heeft ze het helemaal afgeleerd. Ze weet dat ze nu dr energie moet bewaren omdat ze niet weet hoever baas nog wilt
![]()
![]()
Ja dat heeft mijn fjord de rest van de rit ook niet hoor! Maar er zijn -altijd- die vaste wegen waar je wel langs MOET om naar huis te gaan en dat weet hij maar al te goed.. Nu probeer ik soms als hij vervelend doet expres langs stal te gaan en dan nog wat verder te rijden, maar dan heeft hij het natuurlij knog door dat we naar huis gaan. Bokken doet hij iig niet meer en gisteren is hij er niet vandoor gegaan op de terugweg.. dus wie weet komt het nog wel goed.