Hier vandaag in het bos gekeken:

En bij de freule vijver:

Uiteindelijk 29 km getrackt en hiermee sta ik nu op de 6de plek van de bokkers met mijn kleine dinkie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In de zomer hebben we twee weken lang heel veel gereden, daarna nog wat trainingen en een endurance. Nu van stal verandert en we hebben weer een trailerlaadprobleem op te lossen voor ik weer echt km's kan maken. Daar gaan we deze maand werk van maken zodat ik hopelijk in november weer wat ritjes kan rijden.

. Maar gelukkig weer goedgekeurd met 10.5 gemiddeld. Was wel blij dat we vaker in dit gebied hebben getraind want het was ZWAAR, zeker met de wind en regen die we hadden.
. Waar heb jij je paard in de tussentijd gelaten? Of hebben je ouders daar ruimte voor? Ik vind dat wel een super idee! Volgende x wil ik mee!
en wonen in een rijtjeshuis.
familie
Daar zet ik ook maar geen paard in de tyin van hun rijtjeshuis. Als je weer een x gaat; ik hou me aanbevolen! 

.Amanda schreef:Paarden aan huis is voor mij alleen helaas niet te betalen. Dus dat wordt een leuk huis voor mij en een leuke pensionstal zien te vinden voor paardlief