Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 23:39

Prachtige ritten weer!

Hier vandaag in het bos gekeken:
Afbeelding

En bij de freule vijver:
Afbeelding
Afbeelding

Uiteindelijk 29 km getrackt en hiermee sta ik nu op de 6de plek van de bokkers met mijn kleine dinkie :D

Pepty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 07:46

ik heb mij pas aangemeld. We rijden nog niet zo lang buiten en helaas helaas... heb ik nu een blessure waardoor alles wederom op een laag pitje komt te staan. Ik lees wel gezellig mee hier.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 08:32

Ik ben inmiddels ook gezakt van de 5e naar de 15e plek :') In de zomer hebben we twee weken lang heel veel gereden, daarna nog wat trainingen en een endurance. Nu van stal verandert en we hebben weer een trailerlaadprobleem op te lossen voor ik weer echt km's kan maken. Daar gaan we deze maand werk van maken zodat ik hopelijk in november weer wat ritjes kan rijden.
En uiteraard op zoek naar stalgenootjes die het leuk vinden om samen een rondje polder te maken, dat kunnen we nu echt nog niet alleen.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 09:14

Leuk hoor Fenna met je kleine frummel in de top 10, goed bezig!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:44

Rustig hier! Na een dag vol regen gister, vandaag weer heerlijk gereden met een prima weertje! Wel een route gekozen met wat meer weg, niet zoveel zin in alleen maar modder :D En dan kom je nog eens wat gezelligs tegen!

Afbeelding

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:44

Afbeelding
Afbeelding

Gisteren endurance by the sea (wassenaar) Pokkeweer niet normaal :\ . Maar gelukkig weer goedgekeurd met 10.5 gemiddeld. Was wel blij dat we vaker in dit gebied hebben getraind want het was ZWAAR, zeker met de wind en regen die we hadden.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:40

Hier vandaag een slikwandelingetje gedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 21:18

Afbeelding
Vandaag <3
Weer aan de stapritjes ivm wedstrijd van het weekend

En paar weken terug hadden we super dichte mist en toen deze kunnen maken:

Afbeelding
Afbeelding

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:08

Zaterdag een mooie strandrit gemaakt vanaf het Johanna's Hof
Afbeelding

Afbeelding
Waaide bijna van het duin af!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:43

Jij bent ook een reiziger, Spatter! Johanna's Hof is my homeground. Vroegah heel veel geweest. Maar ik woon alweer 10 jaar in Brabant, dus weinig zee hier.

Vandaag klein ritje gemaakt. Morgen hopelijk wat meer en naar het bos. Zal wel nat zijn.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:03

Fabster voor mij ook, heb 11 jaar in Uitgeest gewoond, mijn jeugd en mijn ouders wonen er nog beide(wel apart).
Smiddags vierde mijn moeder haar verjaardag dus beide gecombineerd. :P

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 06:28

Wat goed! Ik kom uit Krommenie _O- . Waar heb jij je paard in de tussentijd gelaten? Of hebben je ouders daar ruimte voor? Ik vind dat wel een super idee! Volgende x wil ik mee! :))

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:14

Ik heb een vriendin in Uitgeest met pensionstal *\o/*
Stal heet pensionstal Uitgeest :P

Ik had gevraagd of ze tijd had mee te rijden maar dat had ze niet , kon wel mijn paard bij haar stallen voor die uurtjes en trailer bij haar laten :j
Echt super, paard stond lekker in een droge stal hooi te eten terwijl ik op bezoek was.

Mijn ouders hebben niet eens een cavia _O- _O- en wonen in een rijtjeshuis.
Ben het zwarte schaap van de :)) familie

Kom gezellig mee hoor!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:43

Haha, net als mijn ouders dus! _O- Daar zet ik ook maar geen paard in de tyin van hun rijtjeshuis. Als je weer een x gaat; ik hou me aanbevolen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:55

Wat een heerlijke foto's op het strand!

Ik hoop volgend jaar naar de Veluwe te verhuizen. Dan gaan wij ook weer vol aan de bak buiten :D
Voor nu blijven het bij kleine ritjes. Ik vergeet elke keer Endomondo aan te zetten. Dus net maar even op de pc bijgewerkt :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 12:29

Deze week zitten de ritjes niet echt mee haha. Zondag compleet verzopen in een hoosbui, gister wel kunnen rijden maar het was overal zo glad dat we bijna alleen konden stappen en vandaag weer twijfel weer, dus even een rustdagje. Hopelijk morgen weer een stuk doen, donderdag al een rit met Stalgenoot gepland!
Ik sta inmiddels nog steeds op een nette 15e plek in de challenge, best knap want dat heb ik voorgaande jaren nooit gehaald hihi(altijd 50 of lager hihi)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:02

Wij doen momenteel niet zoveel door omstandigheden waarbij weer en andere activiteiten ook meespelen, maar vandaag even rondje gewandeld, dus toch weer paar km.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:30

@ Amanda -> Wat heerlijk, verhuizen naar de veluwe. Dat is mijn ultieme droom! (plus dan ook de paarden aan huis)

Wij hebben al t goed is over een week een nieuwe auto die de trailer kan trekken! Hebben onze al een training in de Eifel al gepland voor eind oktober. Daarna nog even lekker paar keer uitwaaien en kilometers maken op de Veluwe/Ginkelse Heide en dan krijgt heeft ze al weer vakantie December t/m Februari.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:36

Paarden aan huis is voor mij alleen helaas niet te betalen. Dus dat wordt een leuk huis voor mij en een leuke pensionstal zien te vinden voor paardlief :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:40

Veluwe is heel mooi om te rijden!
Maar ik ben al heel erg verwend met de mooie gebieden in Zuid-oost Brabant hier :D .
Dit weekend weer een toertocht, dan komen er weer heel wat kilometers bij.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:05

Amanda schreef:
Paarden aan huis is voor mij alleen helaas niet te betalen. Dus dat wordt een leuk huis voor mij en een leuke pensionstal zien te vinden voor paardlief :j

Ja begrijpelijk, alleen ik heb ze nu aan huis en denk dat ik er niet aan kan wennen als ik ze niet meer in eigen beheer heb. Nadeel is heel veel asfalt/verkeer hier.. Als ik een bak dressuurruiter was geweest was t geen probleem geweest.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:26

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:12

Laatste tijd weinig actief geweest hier, maar de kilometers gaan gestaag door. Rij lekker 1 a 2 keer per week een aantal kilometers. Geen wereldafstanden, maar nog steeds erg aan het genieten van mijn eigen Carrera <3

Chouchou, heerlijk die nieuwsgierige alpaca's!

FelineNanet, las meerdere die het pittig vonden by endurance by the sea. Maar toch maar mooi gedaan :D

Tinker sally, ik las in het tinker topic dat je langzaam toch weer bezig bent met opbouwen. Hopelijk komt het vertrouwen en plezier weer terug :)

Zo jaloers op alle mensen hier die regelmatig op strand komen! Wat een luxe.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 21:22

Dat strand is inderdaad een luxe! Vroeger altijd verwend geweest en had ik geen eigen paard, nu wel een eigen paard maar geen strand in de buurt. Zul je altijd zien :=

Wou vandaag naar t bos, het korte rondje (= 15km), maar de planning liep weer mis, dus korter rondje gedaan. Donderdag maar, dan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 12:27

Ik val ook nog eens binnen, af en toe doen we nog eens wat :Y)

Zondag samen naar een endurance-wedstrijd gaan kijken. Nog wat oude bekenden tegengekomen, veel complimentjes gehad over ponybeest. Was leuk :D

Afbeelding

Gisteren nog eens alleen er op uit, hij was wel heel wakker. Reageren die van jullie ook als het bos er ineens anders uitziet/ruikt of er andere geluiden zijn? Of heb ik gewoon zo'n speciaal geval?

Wel 2 goede galopstukken gehad, hij ging echt hard voor zijn doen (zeker alleen)!
Had wel last van zijn vacht, maar even kijken wat we daarmee doen .. vorig jaar ging ik ook gaan scheren maar uiteindelijk ben ik zo weinig gaan rijden dat het niet meer nodig was, haha.

Afbeelding

Fotoo'tje

Afbeelding

Moesten jullie interesse hebben: ik heb vanaf nu een instagram voor de pony's, komen ook buitenrit-foto's ed op ;)