Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:34

Heerlijk al die ritjes.. ik lig nu al een goede week in de lappenmand en dat is te zien aan de positie in de lijst!
Hoop snel weer te kunnen rijden.. paard zal dan ook wel lekker hyper zijn.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:28

Ik heb het denk ik door wat er aan de hand is..

Elke keer als ik stop en bijvoorbeeld moet of op afstappen stopt mijn endomondo er mee..

Zou dit ook een instelling ergens moeten zijn? Ik kan het niet vinden, maar misschien weten jullie wat er is

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:54

Er is een ibstelling dat hij pauzeert als je stil staat ofzo. Maar dan zou ie, zodra je weer verder gaat, weer moeten gaan tellen.
Ik had die instelling vroeger ook aanstaan, maar m'n merrie toen ging soms te langzaam en dan sprong ie om de haverklap op pauze. Bloedirritant! Dus daarom niet constant aan. Betekent wel dat alles wat je stilstaat meetelt. Ach ja, boeiend :P

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:42

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 23:13

Heerlijke foto die laatste!

Wat rustiger aan gedaan want ponylief was nog wel een beetje moe van de rit van eergisteren. In ieder geval minder druk dan normaal, laten we het daarop houden :P

Afbeelding
Wel weer één lusje van 3 km verder gereden dan de vorige keer. Trots op m'n knappe man.

Afbeelding

Afbeelding

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 00:22

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier ook een fijn ritje gemaakt vanmorgen, het is er nu heerlijk weer voor!
Morgen weer, kijken of we het wat sneller kunnen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 10:14

Whahaha Bliksem "pony was moe" en dan zo'n kaartje erbij .. dat haal ik nog niet eens als pony zo fit als een hoentje is _O-

Heerlijke foto's weer allemaal <3

Hier is het even wat minder, heb 1 oktober nog klein rondje gedaan met stalgenootjes, maar daarna niks meer door omstandigheden.. Morgen komt de DA/chiropractor de pony's nog eens compleet doorlichten, dus ben benieuwd. Had [***] eigenlijk geen week rust willen geven want had graag willen weten hoe hij het rijden verteerde, maarja, het is niet anders. Hij is in ieder geval de laatste 2 weken weer enorm vrolijk (not) dus ben eens benieuwd ...

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:02

Haha nou Sabine ik bedoel met name de snelheid. Normaal wil hij hard harder hardst en ben ik vooral bezig met tempo controle en niet alleen maar willen racen. En nu hebben we veel pauze gehouden/gestapt tussendoor en kon ik af zowaar met een los teugeltje draven zo nu en dan :D Deze afstand is voor ons ook een goede prestatie hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 12:16

Ik had het ook over de snelheid hoor :+ Ik ben al super trots als we rond de 6.5 gemiddeld zitten, want 4.5 is net zo goed mogelijk. Een rit aan 8 km/u rijden is voor mij een droom :')

Net nog even alles bijgewerkt, moest de laatste 2 ritten nog uploaden .. wel 6.7 km in totaal! Erg :')
Moeten er dringend weer eens invliegen O:) Hopelijk morgen goed nieuws .. en anders moet ik toch misschien [***] gaan inschakelen }:)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 15:28

Eindelijk voor eerst in weken weer gereden, niet lang, maar het was weer heerlijk.

Afbeelding

Juul had er zin in, de rest bleef liever nog even uitslapen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:15

vandaag zo'n 13 km afgelegt met de 2 paardjes :D
is een heel opdracht, omdat de oudste al zo'n 28 jaar is
endomondo in 2 delen, want we hebben een pauze gehad en iets gaan drinken
eigen paardje voor de eerste keer bitloos mee (en bit als noodrem maar niet nodig gehad)

Afbeeldingeven samen wachten want mama haar zadel lag in de auto en sleutel lag nog in de zadelkamer :P

Afbeeldingdeel 1, paar keer snel drafje gedaan, voor de rest rustig gestapt

Afbeelding

Afbeeldingdeel 2, een beetje langer maar dat komt omdat ik even in een veldje ben gaan galoperen terwijl mam wachtte met haar paard ;)

Afbeelding

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:21

Heerlijk al die ritjes dit weekend! :D
Het is ook echt fijn weer om nu een lange rit te maken. :j Alhoewel ik het toen de zon weg was wel even heel koud had zonder jas. :+

Vandaag mijn ritje, met mijn bijrijdster op mijn paard en ik op de haflinger die ik had geleend van de staleigenaar. Heerlijk gereden! Paardjes waren helemaal zen. :j

Afbeelding

Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:42

Hier ook weer genoten van het weer.
Gisteren hebben we voor ons doen flink gegalopeerd dus vandaag hielden we het bij draf.
Ik bepaalde de route op sommige punten, en muts mocht op andere stukken de route bepalen en het tempo wat varieerde van heel langzaam draven tot oh ik zag wat engs daar moet ik snel voorbij drafjes :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze staat al weer zo in haar vachtje dat ze bij terugkomst er zo uitzag.
Alsof ze helemaal afgebeuld is onderweg :(:)
Afbeelding

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 17:03

Even een rustig ritje gemaakt met tussendoor een drafje en een galopje. :)

Bitloos gereden zelfs! Wel bit eraan als noodrem, maar eigenlijk niet gebruikt. Terugweg was hij wel strontvervelend!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 21:43

Ok, het 50 km-doel van oktober gaat moeilijk worden .. had het nog wel eens gedacht, ging te goed ...

Vandaag zijn ze beiden compleet bekeken & betast (DA/Chiropractor) en de ene is er nog erger aan toe dan de andere :+ Gelukkig is [***] de minst slechte van de 2, [***] is echt een sukkeltje aan het worden, maarja, op zich mag hij dat ook wel met z'n 23 jaar :) Maar dus de plannen om [***] indien nodig te vervangen voor [***] gaat het toch niet worden, haha.

[***] had op zich ook goed nieuws, zijn hals was zeker niet slechter geworden (maar blijft wel aandacht vragen), zijn linkerschouder was niks meer te merken en ook zijn rechterachterbeen was zeker niet slechter. Hij liep compleet zuiver op het zachte (rechte lijn & cirkel in alle gangen op beide handen), op het harde was hij niet 100%, hij liep niet kreupel ofzo maar deed iets raars in zijn bekken, een soort compenseren. Echter kon ze in zijn bekken zelf dan weer niks raars voelen, wat eigenlijk niet logisch is, maarja, [***] is gewoon niet logisch dus dat zijn we gewend ;)
Maar er was ook slecht nieuws. Ik had de laatste weken na het rijden al af en toe een zwelling gezien, afhankelijk van wat voor rit (korte rit of langer met meer draf & galop was niks aan de hand, maar lange stukken stappen dan had die het wel) maar hij was er totaal niet gevoelig aan, niet warm of niks en een aantal uur later was die ook weer weg. Omdat de afspraak toch stond er verder niet meteen wat mee gedaan. Op exact die plaats zat een blokkade. Verder vond ze hem in bespiering minder, al waren de spieren op zich nog goed, gewoon het algemene beeld vond ze minder tov een jaar geleden. Ze heeft dan het zadel bekeken en toen hadden we de boosdoener gevonden .... Jippie... Dus we weten weer wat te doen -O-

Weet nog niet wanneer we weer wat voor de challenge gaan doen, maar zal ondertussen van jullie ritjes meegenieten :Y)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:07

Afbeelding
Vandaag vor t eerst weer een stukje aan de hand gestapt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:52

Jaan81 schreef:
Er is een ibstelling dat hij pauzeert als je stil staat ofzo. Maar dan zou ie, zodra je weer verder gaat, weer moeten gaan tellen.
Ik had die instelling vroeger ook aanstaan, maar m'n merrie toen ging soms te langzaam en dan sprong ie om de haverklap op pauze. Bloedirritant! Dus daarom niet constant aan. Betekent wel dat alles wat je stilstaat meetelt. Ach ja, boeiend :P

Die stond helaas bij mij al uit. Heb endomondo nu een bericht gestuurd en die weten helaas ook niet wat er aan de hand is -O- :( Jammer

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:54

Heerlijke ritjes meiden <3

Het is ook zulk lekker weer!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 12:47

Vanochtend heerlijke ronde strand gepakt met een een vriendin. Onze trekpaarden kunnen t erg goed samen vinden en is fijn rijden, want ze lopen ook ongeveer in hetzelfde tempo.
Gister en maandag ook al op pad geweest met m'n knapste. Maandag trainingsrondje en gister klein staprondje. Lekker hoor.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:12

Je bent goed bezig Jaan!
Ik had vorige week in mijn vakantie lekker veel willen rijden.. maar was ik dus ziek.
Komende weken ook niet echt de tijd om regelmatig te rijden.. ach, dan heeft Kiwi ook nog een beetje vakantie.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 20:59

Wat een heerlijk weer was het vandaag! Even goed gebruik van gemaakt en ritje met Juul gedaan.

Over 2 weken Autumn Desert Trail, dus moet toch mijn zitvlees weer even trainen :')

Afbeelding

Twee straten verderop hebben ze een picknick tafel met EHBFP doos en bandenpomp (eerste hulp bij fiets pech). Inmiddels staat dit mooie bord er ook bij:
Afbeelding

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:05

Vandaag wel heel hard gereden haha
Ik had hem uit gezet Toen we terug kwamen maar blijkbaar niet gepakt.
Dus de auto heeft ie ook mee genomen.

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:01

Gisteren fijn gereden. Gelukkig voor dat het ging regenen.
Afbeelding

Vandaag ook een heerlijke rit gereden. Helaas waren er aantal mede weggebruikers niet heel vriendelijk voor ons.. het lijkt wel met de dag erger te worden...
Gelukkig zijn er ook nog steeds een hoop goede en vriendelijke mensen op deze aardbol.

Afbeelding

Dit weekend hebben we zon 47 km afgelegd. Goede voorbereiding voor onze eerste klasse 2 as zaterdag.

Grappig linoleum, daar ben ik vandaag ook langs gekomen :)

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:15

Simone jouw paard kan wel heeeeel hard rennen

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 22:27

Knap he :')