Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deze afstand is voor ons ook een goede prestatie hoor!!
Ik ben al super trots als we rond de 6.5 gemiddeld zitten, want 4.5 is net zo goed mogelijk. Een rit aan 8 km/u rijden is voor mij een droom
Hopelijk morgen goed nieuws .. en anders moet ik toch misschien [***] gaan inschakelen

even samen wachten want mama haar zadel lag in de auto en sleutel lag nog in de zadelkamer 
deel 1, paar keer snel drafje gedaan, voor de rest rustig gestapt
deel 2, een beetje langer maar dat komt omdat ik even in een veldje ben gaan galoperen terwijl mam wachtte met haar paard 

Alhoewel ik het toen de zon weg was wel even heel koud had zonder jas. 

Gelukkig is [***] de minst slechte van de 2, [***] is echt een sukkeltje aan het worden, maarja, op zich mag hij dat ook wel met z'n 23 jaar
Maar dus de plannen om [***] indien nodig te vervangen voor [***] gaat het toch niet worden, haha.

Jaan81 schreef:Er is een ibstelling dat hij pauzeert als je stil staat ofzo. Maar dan zou ie, zodra je weer verder gaat, weer moeten gaan tellen.
Ik had die instelling vroeger ook aanstaan, maar m'n merrie toen ging soms te langzaam en dan sprong ie om de haverklap op pauze. Bloedirritant! Dus daarom niet constant aan. Betekent wel dat alles wat je stilstaat meetelt. Ach ja, boeiend
Jammer