Gisteren voor het eerst bijgehouden met endomondo. Jammer dat je 4G aan moet staan en dat mijn GPS steeds uitvalt.. Maar het is aardig gelukt. We beginnen pas net ,dus ik ben erg blij. Hoe zorgen jullie dat je paard op de terugweg neit zo gehaast wordt..
Dit is trouwens Gamble.. een te dikke pony die lekker aan de slag mag. Maandag springles gehad, gisteren dressuurles en vandaag een 'endurance' training
Heb je hem niet op spaarstand staan? Dan telt Endomondo bij mij alleen de tijd en niet de km.
Nee ik kon niets vinden.
Hij stopt hem echt compleet dus ook de tijd en de KM tegelijkertijd. en voor de rest weet ik niet wat voor instelling het kan zijn dan? ben niet zo handig
Had wel 200 meter gereden en na 2 minuten was ie vanzelf stop gezet. Jammer vind ik het
Bagheera_206
Geplaatst: 06-10-16 08:23
Eindelijk de fix gevonden voor mijn Moto 360 Sport horloge met Android Wear... Die wilde maar geen fix krijgen dus moest ik hem vanaf de telefoon starten.
Horloge uitschakelen Endomondo verwijderen van telefoon Telefoon herstarten Endomondo installeren op telefoon Telefoon herstarten Zorgen dat Endmondo alle rechten heeft tot o.a. GPS via app machtigingen Zorgen dat Endmondo niet stopt als telefoon in slaapstand gaat via instellingen - batterij - energiebesparing apps Horloge weer inschakelen Endomondo op horloge starten Bij instellingen van Endomondo op telefoon zorgen dat ik weer de juiste overzichten heb in telefoon en mijn hartslagmeter is geactiveerd
Horloge lijkt nu weer gewoon normaal een GPS fix te hebben via telefoon. Om stroom te besparen en ik toch altijd telefoon bij mij heb als ik op buitenrit ga heb ik GPS van horloge uitgezet.
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 06-10-16 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Bagheera_206
Geplaatst: 06-10-16 08:26
Ik vind het wel relaxed als telefoon in jaszak/broekzak kan blijven en ik gewoon Endomondo starten vanaf mijn horloge. Kan ik duur en afstand zien etc en ook zelfs de kaart zien waar ik rijd.
Ik denk dat als Endomondo stopt met tracken het zo maar kan zijn dat je telefoon Endomondo in slaapstand zet. Wellicht het proberen waard om hem zo in te stellen dat je mobiel Endomondo niet mag laten slapen?
ittheclown
Geplaatst: 06-10-16 09:05
[quote="amyyy55"]Gisteren voor het eerst bijgehouden met endomondo. Jammer dat je 4G aan moet staan en dat mijn GPS steeds uitvalt.. Maar het is aardig gelukt. We beginnen pas net ,dus ik ben erg blij. Hoe zorgen jullie dat je paard op de terugweg neit zo gehaast wordt..
Die van mij heeft het juist andersom.. zodra hij door heeft dat we naar huis gaan word hij traag.. en probeert alle weggetjes in de slaan waar we langskomen hahah die geniet denk ik teveel van buitenrijden. Moet echt mezelf aanwennen endomondo weer aan te zetten... vrijdag eventjes een buitenritje maken en zaterdag hebben we een puzzeltocht te paard ! Dus dan moet er toch wel zo een 10 km bij komen hopelijk.
Ik ga vanmiddag hopelijk ff wandelen met 't paard. Gister met fjordenvriendje dressuurpaard gehad, op de voet erheen gereden, dus weer paar kms bij kunnen schrijven.
Kan iemand mij helpen? ik heb op een of andere manier een route toegevoegd en krijg m niet weg.. Is een mtb route maar bij iedere sport blijft hij staan? Ook als ik dus al ergens (anders) geweest ben.
Geen tijd om te rijden vandaag. Wel net 5 km gefietst met de Gouwe Ouwe. Die heb ik uitgeleend aan m'n bijrijdster die een of andere kinderworkshop over paarden geeft op een groen festival voor kinderen en graag een levend knuffelbaar decor wilde. Ponylief had er zin an, ruim 5 km in een half uurtje, m'n ouwe gek. Hij staat daar lekker in een paddock in het gras en ik zag een grote zak wortels, die vermaakt zich wel!
Neeeee.. ik baal zo erg vandaag meegedaan met een puzzelrit van meer als twee uur .. denk dat we twee en een half uur opweg waren... had ik mijn endomondo niet aan gezet.. hahaha we liepen zo de letters te zoeken, bahh das wel balen anders had ik flink wat kms erbij gekregen denk ik.
Weer 14 km erbij. Helaas waren er een heleboel irritante vliegjes/mugjes in de lucht, vooral in de zon. Toch nog lekker gereden. Snelheid bijna 10 km/uur.
Ritje van woensdag: De gemiddelde snelheid klopt niet en de laatste 1,5 kilometer heeft ie niet geregistreerd want mijn mobiel was uit mijn zak gevallen en heeft dus zo'n 20 minuten geen voortgang geregistreerd, maar wel de tijd doorgetikt
Ja, mijn mobiel is weer boven water en ook doe ik m vanaf nu in een zak met rits