Ondanks dat ik midden in de polder zit, kan ik wel veel verschillende kanten uit. En ieder rondje is ook weer redelijk makkelijk te vergoten met een paar km. Alleen de eerste en laatste km zijn vaak hetzelfde, onze weg is al een km lang, dus ja.
Anoniem
Geplaatst: 28-09-16 19:28
Hier ook makkelijk uit te breiden En ook aan te passen naarmate je aan het rijden bent .. gaat het goed en wil je wat verder/langer is dat geen probleem, maar ook als het minder goed gaat kan je stukken afsnijden en ben je "zo" weer thuis
Net eens even mijn laatste kaartjes naast elkaar gelegd, maar dat valt wel mee met hetzelfde lijken denk ik Ben alleen al die routes zo gewend dat het constant hetzelfde lijkt voor mij
vandaag gewoon blokje om gedaan, zo'n 3 km, half uurtje stappen ivm bij mij weinig tijd en paard dat even ziekjes is geweest, zit buitenrijden maar op een laag pitje, maar ga ik op dagen dat ik er tijd voor heb blokje om rijden
S_imonee
Geplaatst: 28-09-16 19:45
Thuis heb ik meerdere rondjes die ik kan rijden en sommige kan ik ook uitbreiden. Ik ga ook regelmatig naar Dwingeloo, Ommen of Staphorst om te trainen.
Vandaag ben ik met paard naar de Country Mill geweest. Op de terug weg even een tussenstop in Epe en een heerlijk rondje schaapskooi gereden. Volgende week haal ik een ander zadel op. Ik blijk al die tijd met een te breed zadel te rijden, terwijl mijn zadelmaakster hem opgemeten had op 32 en steeds zei dat hij goed lag en elke week zag ik de witte plekken groter en groter worden... Ben blij dat ik hier geweest ben en hopelijk het probleem is opgelost.
Ik plan mijn rondjes ook zelden. Of althans niet meer. Merrie doet het vort zo goed dat het standaard rondje niet meer nodig is.
Qua omgeving heb ik echt geluk. Kan alle kanten uit. Heb ook nog laaang niet alle paadjes gehad. Ik rij gewoon maar wat en we zien wel waar we uit komen . Soms laat ik de pony's kiezen en soms kies ik zelf. Ik ben eigenlijk niet bang om te verdwalen. Heb en Endomondo om de weg terug te vinden en de pony's weten de weg terug vaak ook wel.
Leuk om die verschillen te lezen! En lekker rondje Simone! Die gem. Snelheid wauw haha. Dat redden wij (nog) niet .
Helaas komt de winter periode er weer aan. Altijd zo lastig met mijn cushing merrie. Ze zweet zo ontzettend en dan die dikke vacht.. Maarja scheren dan moet ik weer met uitrijdekens werken en dat vind ik in de bossen echt niet handig ...
Haha, daar is endomondo heel erg handig voor. Als ik ergens ga rijden waar ik het de weg niet weet, dan kijk ik regelmatig hoe ver ik van de auto af ben haha.
Hihi, hij moest zijn ei even kwijt tyrcanol Hij was zo ongeduldig na het pasconsult, ik heb hem lekker zijn gang laten gaan. Wel controleerbaar natuurlijk haha.
Wat vervelend dat je een cushing paard hebt.. Lijkt mij ook erg lastig..
Marije_jiplover
Geplaatst: 28-09-16 22:40
Wij hebben super uitrijmogelijkheden, maar ik ben wel aan de ruiterpaden gebonden hier. Bij weinig tijd zijn dat dus maar een paar opties. Daarnaast heb ik soms wel zin om ponylief hard te laten werken in mul zand en soms helemaal niet. En soms heb ik zin in zo min mogelijk hekken of meer of minder steile heuvels op de route. Met m'n oudje worden de rondjes daardoor absoluut beperkter (minder mul zand, minder steile heuvels en de afstand wordt ook langzaamaan steeds korter). Met m'n jonkie daarentegen is die nu echt op 'basis' conditie en ben ik dus afwisselend tempo aan het opschroeven, of de zwaarte van het terrein of de afstand. Bij hem komt er dus steeds meer keus en dat is leuk! Heb van het weekend samen met een vriendin gereden, voor het eerst sinds ik m'n guppie heb een ander erop (heb hem nu 15 maanden, zadelmak maar nog zonder goed bevestigd stuur en rem gekocht) en zelf weer eens een rondje op de senior. 14 km. Was voor m'n oudje wel pittig, maar voor de gup goed te doen.
Gisteren 12 km op wat meer tempo gereden.
En vandaag 15 km heel rustig gereden maar wel met pittige heuvels erin en in een groepje van totaal 4 pony's/paarden, dat was ook weer anders als alleen of met z'n 2en.
Ik ben net een stukje wezen wandelen met mijn kerel. Hij heeft problemen met zijn luchtwegen dus wordt er even niet gereden. Al zie ik net dat wandelingen met je paard ook mee tellen voor de challenge. Nou dan tel d'r maar een kleine 200km bij mij bij . Heb hem gewoon steeds netjes op wandelen gezet omdat ik dat dus geen rijden vind en het imo niets toevoegd aan de bokaal maargoed wie ben ik
We zijn een paar 100 meter eerder afgedraaid. Meneer staat nu lekker in de tuin te grazen
Vandaag twee kaartjes, ben op de voet naar een springclinic gegaan, dus lekker wat kms kunnen rijden en leuke middag gehad met mn fjordenvriendje.
Jorex
Geplaatst: 02-10-16 13:44
Ik heb de persoon van de beginpost een vriendsschapsverzoek gestuurd, ik ben Fenna de Vries
Ik men met mijn shetlander, doe misschien straks nog een ritje, heb al een klein rondje van 3,5 km gedaan vandaag, maar hij is totaal niet moe haha, had niet eens gezweet.
Ik heb dit net vandaag geïnstalleerd, dus ik ben benieuwd.
Cchanny
Geplaatst: 02-10-16 18:51
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een nieuwe telefoon, maar nu gaat ie steeds na een paar 100 meter uit en telt ie helemaal niks meer. Is dit een instelling oid?
Hier alleen paar wandelingetjes gemaakt pony heeft vakantie nog half weekje gaan we weer lekker rijden
Bliksem
Geplaatst: 03-10-16 21:08
Pfoe, stip was fanatiek vandaag. Normaal maken we in het weekend een flinke rit, maar nu door groomen en een clinic geen tijd gehad. Dat laat ie dan wel direct weten
Vriendje was mee hardlopen, dus geen hele grote ronde.
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 21:19
vandaag het rondje dat ik altijd doe na het rijden, maar dan net iets anders ipv naar huis (is blokje om) ben ik langs mijn tante gereden ja er is een klein stipje naar boven, ging daar even telefoneren met de vraag of ze thuis was :p
Anoniem
Geplaatst: 03-10-16 21:54
Fabster schreef:
Zó! heb je een trektocht gemaakt?
Nee op vakantie geweest naar de Veluwe met paardlief!
Fabster
Geplaatst: 03-10-16 22:24
Robijntjah schreef:
Fabster schreef:
Zó! heb je een trektocht gemaakt?
Nee op vakantie geweest naar de Veluwe met paardlief!
O ja, dat was ook zo. Flink wat kilometers gemaakt!
Fabster
Geplaatst: 04-10-16 15:07
Vandaag weer lekker kunnen rijden. Caj ging echt fijn. Beetje verdwaald geraakt, dus iets langer dan gedacht, maar was fijn!