@ Crazymel : poeh zeg, de afstand alleen al is bewonderenswaardig
Volgend seizoen komt het vast allemaal goed met alles wat je nu geleerd hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Morgen ga ik echt een rit maken. Planning is 20 km.

Tyrcanol schreef:Ik vind die kaartjes altijd zo leuk
Valt me trouwens op dat veel mensen vaak dezelfde route pakken.
Is dit bewust? Een trainingsrondje wellicht of kunnen jullie niks anders?
Ik deed met mijn merrie voorheen eigenlijk het zelfde rondje, maar dat was puur omdat mevrouw nog niet helemaal te handelen was in haar uppie buiten.
Sinds kort verkennen we ook nieuwe routes. Dat deed ik voorheen met mijn ruintje, maar mevrouw doet het goed.
Al gaat ze soms wel eens vol op de rem in de galop
Gister een lui rondje gedaan met mevrouw. Lekker rustig aan veel stappen met af en toe een klein drafje en een klein galopje.
[ [url=m/aUDgVZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mdZryA.png]Afbeelding[/url] ]
We zijn de afstand ook weer een beetje uit aan het bouwen.
Helaas gingen onze orientatie rit plannen de soep in ivm een blessure maar volgend jaar weer een poging
Robijntjah ik weet dat jij de eersel postel gereden hebt, vorig jaar? of het jaar daar voor.
Heb je daar toevallig een kaartje van?
Onze droom is deze ooit nog eens mee te rijden, maar steeds zit het niet mee met blessures
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik van die route stiekem thuis zelf al gereden heb
Jaan ziet er uit als een heerlijk ritje!!
. Dus nu zijn we zo langzamerhand nieuwe routes aan het verkennen. Ik heb 1 bos redelijk in de buurt (5km afstand). Andere bossen moet ik wel 10 km voor rijden. Kleine rondjes hebben ze hier allemaal weggehaald met de ruilverkaveling, helaas. Dus dan moet ik veel langs de weg. Ach, we modderen maar wat aan, eigenlijk. Probeer wel vrrschillende rondjes aan te houden, maar ik rij maar 2 x in de week, ofzo.
)
Maar toch zitten er steeds andere paden in, lopen veel wegen parallel aan elkaar en alles is op verschillende manieren met elkaar te verbinden. Kan vanop het erf ook 3 richtingen uit vertrekken en dan verderop ook weer splitsen afhankelijk van waar ik naartoe wil. Is wel fijn, alleen soms wel moeilijk .. soms weet je gewoon niet wat je wil rijden
Laat pony dan ook wel eens kiezen, want we komen toch altijd wel weer ergens richting huis