Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Ik doe het wel eens, maar de temperatuur zakte vannacht niet onder de 20 graden. Om 8 uur was het al warm, dus heb t masr overgeslagen.
xxVon schreef:ja, dat zou ik normaal ook doen.. Maar we hadden Hippiade Endurance vandaag in Ermelo.. Door hitteprotocol waren de starttijden vervroegd dus de wekker ging om 04.15 en we vertrokken om 5.30 vanaf huis. De rit ging super, totaal 36km en groot gedeelte was bos, daar viel de temperatuur wel mee, ik had ook mensen op alle mogelijke groompunten staan, en zelfs het koelwater werd af en toe verder terug gekoeld dmv ijs. Uiteindelijk een mooie 15e plek en helemaal goedgekeurd met mooie waardes dus ik ben super tevreden.
Hopelijk komen er binnenkort wat mooie foto's online
Fabster schreef:Ook Caj af en toe zelf haar route laten kiezen en zo kan het gebeuren dat je het viaduct via de zijkant op moet. Dus meteen ook een mooie heuvel in de training
Marije_jiplover schreef:Ik laat Jip kiezen wanneer ik verdwaald ben.
Jip heeft een feilloos werkend GPS systeem en brengt me altijd weer veilig thuis.
chalinka schreef:iemand enig idee of je de endomondo ook zonder mobiel internetkan gebruiken?
ga in oktober normaal eens in nl rijden (woon niet zo ver van de grens) en vraag me aff of ik dan de app kan gebruiken zonder mobiel internet