Cchanny schreef:Lang verhaal kort, maar het hele lichaam is aan het overcompenseren omdat de laatste lendenwervels voor het SI gewricht en die hele regio compleet vast zit.
Ai ai is in dat gebied nog verbetering mogelijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SjonnieZ schreef:Herkenbaar CChany ik heb me ook ingesteld op een blij paard dat alles mag doen wat hij leuk vind maar niks moet. Gelukkig geeft hij het goed aan als hij iets niet wilt. Ik merk wel dat doseren een dingetje voor hem is… als ik hem op een goede dag losgooi gaat ie enorm te keer en de dag er op wilt hij dan alleen maar stappen. Ik hoop dat wanneer is zn bewegings en energie schema wat meer gedoseerd krijg hij dan wat meer rust in zn koppie vind.
Maar fijn dat jullie een lekker rondje hebben kunnen doen.
Doelen…. We hebben de challenge van vorige maand niet gehaald… nog een keer herhalen?

Caily schreef:Ik ga 130km maken deze maand. November was 168km. Dus mijn bijdrage zal ook iets minder zijn. Denk ook met de feestdagen en nog kortere dagen er minder gereden gaat worden. Dus dan zou 750 denk ik haalbaar zijn.
Ik denk, maar misschien ben ik gek, dat het realistisch is om gezamenlijk 2025 hoogtemeters bij elkaar te rijden
En anders individueel, wat denken jullie van
5 activiteiten (5/12 = Sinterklaas)
31 kilometers (31/12 = Oudjaar)
11 uren ((2)5/12 en (2)6/12 = Kerst)
Die laatste is niet helemaal logisch, maar kon niks verzinnen wat wel logisch en realistisch is.
SjonnieZ schreef:Volgens mij heeft CChanny aangegeven dat ze even de motivatie niet kan vinden om challenges er in te zetten.
Ik wil zolang zij er zo in zit dit maandelijkse klusje wel overnemen… maar als iemand zich geroepen voelt dan is mij dat ook prima.
Voor december is de challenge
11 uren ((2)5/12 en (2)6/12 = Kerst) Of 12 uur.
SjonnieZ schreef:Volgens mij heeft CChanny aangegeven dat ze even de motivatie niet kan vinden om challenges er in te zetten.
Ik wil zolang zij er zo in zit dit maandelijkse klusje wel overnemen… maar als iemand zich geroepen voelt dan is mij dat ook prima.