Korte pauze ingelast

Mijn wandelpartner is trouwens Benji, hij is 1 jaar en bijna 8 maanden. Gelukkig een rustig stap-tempo en hij geniet enorm van de wandelingen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pino96 schreef:Vandaag weer een paar km’s gemaakt. Welke is nu de goede challenge eigenlijk: die met de titel “wandelen 2020" of "met 6 voeten op de grond"?
[ [url=m/T6CVFq.png]Afbeelding[/url] ]
Korte pauze ingelast![]()
[ [url=m/uCMP9i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wandelpartner is trouwens Benji, hij is 1 jaar en bijna 8 maanden. Gelukkig een rustig stap-tempo en hij geniet enorm van de wandelingen

(en ik ook)
[***] schreef:Wandel je nog steeds zoveel dan? Je hebt er toch 2 nu hé? Was daar niet een rijpaard bij of heb ik wat gemist? Mijn geheugen is een beetje een zeef
Heb er nu idd 2 waarvan er één gewoon gereden kan worden maar omdat ik nu even geen passend zadel heb en wacht op een afspraak met de zadelmaker doe ik het maar ff zo.
Pino96 schreef:Handig zo’n vriend!
Ik ga van het weekend weer een paar km’s maken
Mijn vriend zal het worst wezen. Hij loopt er zo mee weg of ze nou de cha-cha-cha danst of gewoon braaf is
Moet je even via de website kijken, dan heb je een knopje 'add workout' en daar kan je dan kiezen 'draw route ... ', dan kan je op de kaart intekenen en via de knop next kan je de rest van de gegevens ingeven (datum ed) en dan staat die bij je trainingen.
Zal mijn stalgenoot is vragen of zij de route op de kaart hekend. En anders: morgen maar inhalen haha.