Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu, voorlopig is het gemaakt maar is even afwachten of het houd natuurlijk. Duimen maar..
Als ik er naast loop laat ik de schoenen uit, maar met rijden altijd 4 schoenen. De paden zijn hier gewoon niet fijn (heel veel veldwegen met zeer veel stenen, ze gebruiken ook puin om gaten op te vullen ed) en het helpt [***], niet zozeer omdat z'n hoeven slecht zijn, maar meer maar het spiertechnische toe. Denk dat hij dan minder schokken doorkrijgt ofzo? Of minder dat z'n voet kantelt omdat hij op een steen trapt of dergelijke en hem dat last bezorgt.

Als je hem laat doen dan, als je vanalles gaat vragen krijg je wel een ander beeld
Dan zit je of met je hoofd in de bomen, of je zit in het veld (wat vaak nog een grachtje heeft ed dus niet veel ruimte). Ik verkies toch het midden van het pad 

zal wel lekker gezeten hebben! 

Ik wilde graag 1200km halen dit jaar en daar zit ik nu overheen, dus we hoeven niet meer dit jaar 
[***] schreef:@ Dyonne : hier kennen ze dat niet .. bermen ..Dan zit je of met je hoofd in de bomen, of je zit in het veld (wat vaak nog een grachtje heeft ed dus niet veel ruimte). Ik verkies toch het midden van het pad

Nieuw zadel getest in hoeverre dat kan zo kort en heb er een heel fijn gevoel bij.
. 
. Komt wel goed (hoop ik
)