Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:09

Gisteren een koud ritje. Km of 6, maar helaas kapte mijn gps signaal er halverwege mee.

Wel een filmpje.

Poess91

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:12

CrazyCat ik ben jaloers!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:42

wat een gave omgeving heb jij om in te rijden !!!!! zooo mooi!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:42

CrazyCat schreef:
Gisteren een koud ritje. Km of 6, maar helaas kapte mijn gps signaal er halverwege mee.

Wel een filmpje.

[ Video ]

Wauw heel mooi <3

Ik ben zondag weer naar het strand geweest. :)
Helaas was er weer zo'n klein hondje niet onder appel. Die heeft de merrie gebeten waar ik op reed.
Gelukkig trapte ze mis bij hem, want ik weet niet of hij nog had geleefd erna.

Afbeelding

en een nieuw record behaald samen, 40,8 in draf :D *\o/*

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:46

oh, lekker al die buitenritjes.
Ik weet niet of die vent al te pakken is, maar tot die tijd ga ik niet alléén hier het bos in. Bos is niet zo groot, en een andere mogelijkheid om uit te rijden is er niet bij stal. Dan moet ik met de trailer op pad.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:55

Aan de ene kant moet je in zo'n geval terecht oplettend zijn, aan de andere kant moet je je ook niet té bang laten maken. In 'mijn' bos scheen een paar jaar geleden ook een potloodventer rond te lopen (minder erg dan een aanrander of verkrachter in mijn ogen), maar ik heb de beste man nooit gezien terwijl ik vrijwel dagelijks langs de plek kwam waar een stalgenoot hem 2 keer gezien heeft...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:56

channy jij bent in de recordpoging van de chihuahua's terecht gekomen :') (94 hondjes in totaal)
wij waren zondag rond die tijd ook op het strand met hondje
bijeenkomst was om 11.00 maar veel mensen zijn rap wat gaan nemen vanwege de regen en hagel en rond 12.00/12.30 weer richting strand gegaan omdat het toen prachtig weer was

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:30

Hilli schreef:
Aan de ene kant moet je in zo'n geval terecht oplettend zijn, aan de andere kant moet je je ook niet té bang laten maken. In 'mijn' bos scheen een paar jaar geleden ook een potloodventer rond te lopen (minder erg dan een aanrander of verkrachter in mijn ogen), maar ik heb de beste man nooit gezien terwijl ik vrijwel dagelijks langs de plek kwam waar een stalgenoot hem 2 keer gezien heeft...

Ik ben niet bang, maar manlief wil het even niet dat ik alleen op pad ga. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:33

Zo, heb even de 3 ritjes die ik zeker nog wist ingetekend :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:35

Hoe doe je dat intekenen? Kan het niet vinden op de site :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:41

new workout --> draw route for new work out en dan tekenen maar en opslaan, kun je de datum en tijd ook invoeren en een titel :)

Tijden weet ik niet meer, datums nog wel :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:47

Ah super, gelukt! :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:42

Poess91 schreef:
CrazyCat ik ben jaloers!

Het was wel koud hoor. Ik moest echt een muts op.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:55

spatter schreef:
robijntjah nee, niet logisch, juist dan is een beslag beter en ook prima onder te leggen
(zegt de vrouw van een smid)

Omdat ze al te kort en gevoelig zijn... en ze zijn scheef afgesleten achter.. je moet toch stuk af halen om goeie hoefijzers onder te zetten..
en zo ronde is prima.. of rij in de bak de winter komt toch aan dus zal al minder buiten gaan rijden door snelle donker ;)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:28

Ik moest met mijn pony ook wachten voordat er ijzers onder konden. Zijn voeten waren zo scheef afgesleten dat de smid geen garantie durfde te geven dat ze eronder zouden blijven zitten. Dus een paar weken de harde wegen gemeden en toen waren ze goed genoeg aangegroeid dat er wel wat onder bleef zitten.

Ik durf savonds in het donker nog best een rondje te maken hoor. Gewoon reflectie materiaal om en aan en rijden maar, vorige week savonds een rondje dorp in de regen gereden en een tijd geleden ook het bos in gegaan. Het bos ga ik dan niet alleen in.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:36

Plakbeslag! Hoef je ook niet te wachten tot ze weer zover aangegroeid zijn dat ze genageld kunnen worden! :)*

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:05

MarliesR schreef:
Wat een heerlijk uitzicht Jen! Leuke pony!

Ik wou precies hetzelfde zeggen, lol!

Wat een leuke pony zeg :D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:37

Volgens mij kwam ik bokker Nessa tegen vandaag :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:43

Wauw, die omgeving in Oostenrijk, zo onwijs gaaf! Keer helemaal wat anders!!

Ik heb Elvis juist op ijzers gezet, omdat zijn hoeven te kort sleten. Geen probleem, even met de vijl de hoeven recht gemaakt en ijzers eronder. Bij de achter hoeven zie je de voorkant van het ijzer wel, door het slijten zonder ijzer. Maar dat was niet erg zei de smid. Hij loopt er ook prima door!

Annamarie05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:55

CrazyCat: waar heb jij de camera zitten? Op je cap? Of heb je zo'n vaste hand? In galop is het een erg rustig filmpje. Als ik een filmpje in galop maak en het dan terug kijk ben ik een beetje zeeziek van het bewegen.......

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:31

Gave omgeving in Oostenrijk! Is toch weer heel anders dan waar ik rijd

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:53

Annamarie05 schreef:
CrazyCat: waar heb jij de camera zitten? Op je cap? Of heb je zo'n vaste hand? In galop is het een erg rustig filmpje. Als ik een filmpje in galop maak en het dan terug kijk ben ik een beetje zeeziek van het bewegen.......

Dat probleem heb ik ook :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:05

jen schreef:
Ik moest met mijn pony ook wachten voordat er ijzers onder konden. Zijn voeten waren zo scheef afgesleten dat de smid geen garantie durfde te geven dat ze eronder zouden blijven zitten. Dus een paar weken de harde wegen gemeden en toen waren ze goed genoeg aangegroeid dat er wel wat onder bleef zitten.

Ik durf savonds in het donker nog best een rondje te maken hoor. Gewoon reflectie materiaal om en aan en rijden maar, vorige week savonds een rondje dorp in de regen gereden en een tijd geleden ook het bos in gegaan. Het bos ga ik dan niet alleen in.

Ik moet eerst door stuk bos heen en er zit ergens een kuil haha dat risco neem ik maar niet haha... ik zie mezelf ook al tegen boom knallen^^ we blijven veilig in de bak als donker is.;)

Ik ga gaan risco nemen dan maar tijdje in de bak vind prima..:P

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:23

Annamarie05 schreef:

Deze is gewoon met mijn mobiel in 1 hand. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gangenpaarden heb en Brego heeft een hele vlakke galop die kan ik gewoon zitten en filmen. Mijn merrie heeft dan weer niet zo'n vlakke galop, maar wel een hele vlakke tölt.

Bedankt voor alle leuke reacties trouwens verder. Het uitzicht is wel erg mooi (net of ik in een schilderij woon), maar daar staat wel tegenover dat ik redelijk ingesloten ben door de bergen en dus ook niet heel veel verschillende routes heb om te rijden.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:01

Ik heb ook eens even gekeken om die routes zelf in te tekenen, heb nog zeker in de maand september 8 routes gereden met Runkeeper die ik kan overnemen. Nou heb ik er 1 gedaan maar krijg hem echt niet hetzelfde hoor.. vind dat niet echt 'eerlijk', vraag me ook af of mensen niet stiekem een lusje erbij maken :+

De reden waarom ik het wilde doen zodat ik al mijn routes op 1 app heb en niet zo zeer voor de ranking, mja je krijgt de route toch niet hetzelfde, dus laat maar hangen. Ik ga die ene ook verwijderen.