Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CrazyCat schreef:Gisteren een koud ritje. Km of 6, maar helaas kapte mijn gps signaal er halverwege mee.
Wel een filmpje.
[ Video ]
Hilli schreef:Aan de ene kant moet je in zo'n geval terecht oplettend zijn, aan de andere kant moet je je ook niet té bang laten maken. In 'mijn' bos scheen een paar jaar geleden ook een potloodventer rond te lopen (minder erg dan een aanrander of verkrachter in mijn ogen), maar ik heb de beste man nooit gezien terwijl ik vrijwel dagelijks langs de plek kwam waar een stalgenoot hem 2 keer gezien heeft...
spatter schreef:robijntjah nee, niet logisch, juist dan is een beslag beter en ook prima onder te leggen
(zegt de vrouw van een smid)
jen schreef:Ik moest met mijn pony ook wachten voordat er ijzers onder konden. Zijn voeten waren zo scheef afgesleten dat de smid geen garantie durfde te geven dat ze eronder zouden blijven zitten. Dus een paar weken de harde wegen gemeden en toen waren ze goed genoeg aangegroeid dat er wel wat onder bleef zitten.
Ik durf savonds in het donker nog best een rondje te maken hoor. Gewoon reflectie materiaal om en aan en rijden maar, vorige week savonds een rondje dorp in de regen gereden en een tijd geleden ook het bos in gegaan. Het bos ga ik dan niet alleen in.
Annamarie05 schreef:CrazyCat: waar heb jij de camera zitten? Op je cap? Of heb je zo'n vaste hand? In galop is het een erg rustig filmpje. Als ik een filmpje in galop maak en het dan terug kijk ben ik een beetje zeeziek van het bewegen.......