Dat meen je... Ja ik vind dat erg leuk juist. Zou ooit mijn pony ook willen mennen,hij schijnt het te kunnen,ik niet. Maar moet ie eerst maar eens wat relaxter zijn.
Vandaag ook een heerlijk ritje gemaakt, samen met een stalgenootje. Paardje van heeft geen ijzers en liep erg gevoelig, uiteindelijk is het stalgenootje afgestapt en zijn we naar stal gewandeld.
Ik men ook met mijn tinker, alleen heel weinig. Moet best een eind over de weg voordat ik in een bos ben waar ik mag mennen. DC, als je wilt kan je hier ook een keertje mee. Wel niet bij de Veluwe, maar je kent de weg vast nog wel, een beetje.... Aangezien je ook een keer met Esther op pad bent geweest.
@EmptyWords Wat een mooi tuig heb je op je paard liggen.
Gister voor het eerst weer op het paard gestapt sinds de sneeuw e.d. Paardjelief was goed voorwaarts maar helaas wel wat stijf. Vlak voor de eerste sneeuw is hij behandeld door een osteopaat en daarna kon hij eigenlijk niet echt zijn ei kwijt. Hij komt wel elke dag op de paddock en los in de bak met een vriendinnetje, maar even lekker los rollen en bokken was er niet bij natuurlijk. Ondanks dat hij wat stijf is, voelde hij wel heel stabiel en recht. Denk toch dat ik hem vandaag weer even in de bak los rij en buiten even uitrij.
Silence
Ik zou ook wel heel graag gaan mennen met Jimmy Hij is beleerd, maar pap en mam voelen er niks voor om mee te gaan op een kar. Alleen ga ik dat niet doen.
Anoniem
Geplaatst: 16-12-12 11:42
Wat zonde dat ze niet mee willen. Mennen is zo leuk om te doen (al bak ik er niks van. ) en het schijnt ook heel goed voor paarden te zijn. Maar als er niemand mee wil is het helaas niet veilig.