Hier staan mijn kilometers nog steeds op 0, en voorlopig blijft dat zo. Sinds ze haar eerste ijzer verloor, en binnen een week nog 2 andere verloor. Zijn haar hoeven op dit moment dusdanig slecht dat er dinsdag een andere smid komt om haar te bekappen en gaan we het blootvoets proberen, met later hopelijk hoefschoenen. Op dit moment komt ze wei niet meer uit omdat we dan eerst over een steentjespad moeten en dat haar zichtbaar zeer doet.
Ik ga morgen nog wat km'ers doen op buitenrit (andere weg dan de stapritjes die ik paard x/week doe) , ben benieuwd hoeveel km'ers we gaan doen morgen
xxVon
Geplaatst: 14-08-16 16:22
Mijn kaartje van vandaag, Bente liep de wedstrijd super goed.. Alleen alles bij de finish ging ongeveer fout/onhandig/vol met dazen dus helaas een herkeuring op hartslag. Toen maar de volle 10 minuten gewacht voor de zekerheid en toen aangeboden met hartslag 52 dus dat was prima. Nakeuring ook helemaal goedgekeurd, klein aandachtspuntje was haar turgor (maar darmgeluiden waren daarintegen wel prima), maar het was vandaag ook wel warm voor een koudbloed.
Ik heb samen met m'n rijmaatje een stukje gereden dat ik nog niet kende. Langs een molen en over 2 vrij hoge bruggen. Uiteraard zette de molenaar net de molen 'aan' vlak voordat wij er langs moesten en toen we er eenmaal waren draaide hij vrij hard.. Maar gelukkig liepen onze paarden er heel dapper langs (wel met de nodige spanning).
En dit ben ik weer met mijn paard.
linoleum
Geplaatst: 14-08-16 20:28
Voor het eerst in twee maand heb ik ook weer eens een rondje gedaan. Het is bramen seizoen en Juul stond steeds vreemd te kijken naar alle oude mensen in de bosjes
En zag hier pas geleden een foto voorbij komen met allemaal kalfjes. Die kwamen wij laatst ook tegen met mijn eigen Cat. Maar die vond het alleen maar interessant.
Haha, ook allemaal nieuwsgierige pinken! Gelukkig wist jouw paard er beter mee om te gaan dan die van mij En ik kan me voorstellen dat mensen in de bosjes ook best raar zijn, haha.
Haha de makkelijkste is ze niet, maar ze is nergens benauwd voor. Ideaal voor als we in de toekomst buiten gaan rijden.
Anoniem
Geplaatst: 15-08-16 16:19
vandaag kleine 10 km gereden samen met mijn moeder en haar paard lekker om dus wat km'ers te doen Flint stond wel beetje hyper maar het ging wel, we hebben ook even langs het water (en in het water) geweest