Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:04

ittheclown schreef:
Ik zou ook graag mee willen doen, het duurt wel even voor ik echt lange ritten kan maken, maar woensdag word paard gekeurd en als hij goed is dan halen we hem donderdag op ik wil de eerste week alleen maar aan de hand gaan wandelen etc, hij heeft zijn heele leven op een plek gestaan dus wil het rustig aan doen. Mag je je endomondo ook aanzetten als je naast je paard loopt ? ;p Voor deze challange dan bedoel ik

Je mag endomondo gebruiken bij alle buitenactiviteiten met je paard, zodra je op pad gaat kan het. Dan kan je rijden, mennen, fietsen, hardlopen, achterruitrennen :+ wat je wilt :D

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:12

Benieuwd wie het eerste ritje van de nieuwe challenge maakt ;)

Iedereen iig heel veel fijne, leuke en mooie kms!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:24

Oooh wandelen en fietsen mag ook :D :D :D

Hoe houden jullie de ritjes met verschillende paarden uit elkaar? Vind het wel leuk om de km's per pony te kunnen zien.
Laatst bijgewerkt door LinSa op 01-08-16 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:27

Die houd ik uit elkaar door het bijschrift dat ik er bij zet.
Alleen moet je dan wel handmatig optellen, want dat doet endomondo alleen per totaal aan dezelfde sport.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:28

Het verbaast me dat er nog geen fanatiekeling is die meteen vanochtend een ritje heeft gemaakt :P
Ik ga vanavond denk ik even een klein rondje.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:31

Ohja, dat is ook handig!
Ik voel me echt een slechte baas, maar ik ga liever met de ene pony op stap dan met de andere :+
Mijn uitdaging is dan ook om ongeveer even veel kilometers te rijden met beide pony's. :)
Ik vind het heel lastig om een doel in te stellen qua kilometers, dus dat komt misschien volgend jaar wel.

Iedereen veel plezier met de challenge!

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:57

Ik heb er zin in! Eerste ritje wordt waarschijnlijk pas woensdag.

Mijn andere paardje is een mini van 82 cm, dus ik heb gelukkig geen keuze stress :D

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:10

Oehh hoe kan ik me aanmelden ? zou graag meedoen met de challange dan al is het alleen maar om onze vooruitgang etc te zien.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 11:47

ittheclown schreef:
Oehh hoe kan ik me aanmelden ? zou graag meedoen met de challange dan al is het alleen maar om onze vooruitgang etc te zien.

Ik zou zeggen, volg het stappenplan in de mooie vernieuwde openingspost :D

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 11:53

mooney schreef:
ittheclown schreef:

Ik zou zeggen, volg het stappenplan in de mooie vernieuwde openingspost :D

Oej, 3000 km minder dan vorig jaar. Moeten we dit jaar maar goedmaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:00

Mooie nieuwe openingspost! :)

Ik ga zien of ik vandaag al een ritje kan maken.. wil wel, maarja, wil zoveel :Y) :))

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:24

RiannaB schreef:
Het verbaast me dat er nog geen fanatiekeling is die meteen vanochtend een ritje heeft gemaakt :P
Ik ga vanavond denk ik even een klein rondje.

Deze fanatiekeling is al op pad geweest. Ben voor het eerst met een stal genootje gegaan. Jeetje die weet wat buiten rijden is! De challenge zijn we begonnen met 21.9 km! Krijg alleen even niet het plaatje van de app erbij.

Mijn doel voor dit jaar is sowieso veilig en gezond op pad blijven gaan en ook toch eigenlijk wel de 1000km halen. Het jonge paard zou ik graag 400km laten lopen (als hand paard ). Ook hoop ik iets meer ritme in het rijden te vinden. Soms zitten er aardig wat dagen tussen ritjes. Wil graag iets consequenter zijn. We gaan het zien!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:29

Zo, dat is een goed begin, Oshaa!

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:18

gefeliciteerd allemaal met de behaalde plekken :)

Wij hebben de 2e plek behaald! *\o/*
weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik vorig jaar aan km had, toen een 4e plek.

xxVon, ik heb jou afgelopen weekend nog 2x gezien onderweg, gefeliciteerd met je prijs.

Vanmiddag hebben wij ons 1e ritje ook weer gemaakt, niet zoveel kilometers maar de eerste zijn weer gemaakt :D

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:07

sanowa schreef:
gefeliciteerd allemaal met de behaalde plekken :)

Wij hebben de 2e plek behaald! *\o/*
weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik vorig jaar aan km had, toen een 4e plek.

xxVon, ik heb jou afgelopen weekend nog 2x gezien onderweg, gefeliciteerd met je prijs.

Vanmiddag hebben wij ons 1e ritje ook weer gemaakt, niet zoveel kilometers maar de eerste zijn weer gemaakt :D

Dank je! Ik heb meerdere haffies voorbij zien komen, maar weet niet meer precies welke jij was. Gefeliciteerd met het succesvol uitrijden van de meerdaagse *\o/*

Ben je met Noa al weer weg geweest of heeft die nog vrij?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:24

Ik heb ook t eerste ritje van deze challenge gereden, 9,7km. Lekker staprondje met twee galopjes, ons friesje was ook mee met een kennis/vriendin. Heerlijk weer!

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:11

Hier nog met plaatje. Het was een heftig ritje! Stalgenootje rijdt pittig door, wat op zich prima kan, omdat die van mij ook echt een snelheidsduivel is. Ergens halverwege ging ze ervandoor. Dit was een zandpad recht naar een uitgang (hei is omheind) die we soms gebruiken. Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar opeens gingen we erg hard. Wel nieuw record voor ons (vorige stond op 47 km/h top snelheid), maar ik heb liever dat we dit niet nog een keer gaan doen.

Verder wel lekker gereden! Laatste kilometer nog een lekkere verkoelende hoosbui.
We zijn het jaar goed begonnen!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:32

Wij beginnen de challenge met zorgen :') Maar we zijn wel begonnen :Y)
Een dikke week geleden de longinfectie, mocht na een week kijken hoe hij was en dan eventueel wat gaan stappen. Aangezien de dag erna al niks meer te merken was aan hem vond ik een ritje vandaag wel kunnen.

Door de antibiotica/ontstekingsremmers wilde hij niet meer eten (gewoon door de poeders, alles was ineens vies.. alsof hij nog nooit poeder had gegeten :+ ) en dus alles even gelaten, alleen het nodige ingespoten in de mond en verder niks. Op een bepaald punt wilde hij toch wel bietenpulp, dus daar alles in gaan mengen. Dan kon hij ook weer zijn vitamine E krijgen want dat heeft hij zo hard nodig en wilde ik dus niet te lang uitstellen ...

Besloten om de spirulina & magnesium die hij krijgt voor zijn hooikoorts/headshaking even te laten, want dat is zo'n hoop poeder en even tussendoor stoppen zou geen kwaad kunnen. Hij heeft dat dus een ruime week niet gehad. Vandaag dus ritje .. en hij deed niks anders dan schudden -O- Er was niks meer over van de leuke pony van de laatste tijd. Nu weet ik in ieder geval wel dat ik het niet voor niks geef, maar leuk is anders :+ Dus nu toch maar weer beginnen (voorlopig onder de pulp, hopelijk blijft hij het eten), hoop alleen dat we niet weer weken moeten opbouwen....

Dat is mijn verslag van dag 1 :Y)
Maar we waren dus toch gegaan, klein rondje door de omstandigheden.. Sta nu plaats 12, meteen het laatste van degene die al wat gereden hebben _O-

Afbeelding

Op een bepaald moment toch maar een drafje .. dazeninvasie .. en ineens zat er een daas op zijn neus, gooit meneer gewoon alles dicht :')

Afbeelding

Was helemaal niet ontevreden, ondanks het schudden liep hij wel heel fijn. We moesten trouwens de sportschoenen ook uittesten, weet niet of jullie deze al gezien hadden? Ze zijn wel super tot nu toe. Heerlijk dat gewoon met een los teugeltje op een stenenpad kunnen draven zonder dat pony kantenduikt :D

Afbeelding

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:47

Ik ga iig van het weekend weer. Vandaag is paardlief door moeders meegenomen.

Je weet iig dat de poeders goed helpen

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:02

Gets zeg Sabine.... Idd, je weet nu wel zeker dat de poeders m goed doen, maar toch... Prachtig trouwens om die daas op z'n neus zo in de grafiek te zien :))

Die van mij poepte vanmiddag trouwens even lekker een enorme dikke (spoel?)worm uit. Tuurlijk, dat kan er ook wel bij. Die hebben we iig nog nooit eerder gehad. Zucht... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:14

Gelukkig dat het niet in galop was, want dan lag ik er volgens mij wel over :')
Hoewel ik dat op zich wel gewend ben, want als je jeuk hebt moet je krabben en als je dan toevallig aan het galopperen bent dan stop je toch gewoon even? :+ Heb al menig paard bijna in mijn nek gehad daardoor... Tegenwoordig gaan ze schuin naast ons rijden _O-

Wormen .. bah .. Vaker last van precies? Ook zoiets _-:(

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:53

Wauw oshaa, wat een tempo :oo
Dan maar hopen dat ze geen nare bok geven, anders vlieg je er zo naast?!
Mijn record snelheid met mijn jonge paard is 24 km/u geloof ik haha.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:57

Ik sta op plek 14 *\o/* :')

Helaas geen groter rondje vandaag kunnen rijden. Ging iets te laat weg dus begon al snel donker te worden.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:09

Afbeelding

Yeah, ik sta nu op plek 15. Waarschijnlijk de hoogste plek die ik ooit zal hebben in de challenge, maargoed :')

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 23:12

Ik wil graag weer meedoen met de challange, moet ik daar nog iets voor doen?

We plek 50 gehaald met 511km, tevreden voor de eerste keer in combinatie met mn nieuwe studie :)