Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:27

Ik eindig een stuk lager dan afgelopen jaar. Laatste maanden nauwelijks gereden. Op moment zelfs al 2 maand niet op paard gezeten.

Wel lekker druk met opleiden van mijn 3-jarige. Dat rijden komt vanzelf wel weer. Mijn eigen paard is nu net twee keer onder het zadel geweest, doen mooi rustig aan.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:47

LinSa: Even de TS (Mooney) een pbtje sturen. Er stond altijd een link naar haar endomondo profiel in de OP, maar die doet het niet meer. Zij voegt je toe als vriend op endomondo en kan jou toevoegen aan de challenge.
De challenge geldt alleen voor paardrijden, dus wat je wandelt en fietst komt er niet bij op :)

Wat leuk dat je lekker druk bent met je paard Linoleum, die kilometers komen vanzelf wel weer :o

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:40

Ik ben ingestapt in 2014 bij de Challenge en heb toen 666,09km gereden met Genghis.
Dit jaar was het de bedoeling samen naar de K3 te kwalificeren, maar dat is helaas niet gelukt omdat Genghis na de 3e wedstrijd zwaar verzuurd op stal stond. Ondanks dat heb ik toch (ook met hulp van een ander paard) 631,15km gereden.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:29

Ik ga de challenge afsluiten met 1243 km. Vandaag 30km Endurance gehad in Leersum. Bente deed het super, veel hoogte meters en af en toe had ze t zwaar. Maar als ze dan weer een paard voor zich in zicht had was er weer niets van te merken. Ben uiteindelijk als 2e geeindigd en daarmee ook geselecteerd voor de endurance Hippiade die gehouden wordt eind Augustus. Niet slecht voor mijn koudbloedje in haar eerste seizoen

Afbeelding

En ik begin de volgende challenge goed.. ze heeft nu vrij t/m minstends 9 augustus ;)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 07:27

Gefeliciteerd Von!

Gaaf het weer wat beter met genghis Alex?

Beetje stil aan deze kant geweest pony had ongelukje gehad hebben weer netjes opgebouwd en gisteren weer Wedsrijd gehad
45 km door Leersum met een fitte pony en een 4e plek

Bokaal2016 hebben we met 903 km afgesloten is wel erg cool na en blessure pony en ik opbouwend na een hernia

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:15

Wauw gefeliciteerd xxVon! +:)+

Crazymel, dat is knap zeg, super! Komende Bokaal dus jullie zeker in de top 10!

Vandaag start de nieuwe toch?!

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:21

Jaan81 schreef:
Wauw gefeliciteerd xxVon! +:)+

Crazymel, dat is knap zeg, super! Komende Bokaal dus jullie zeker in de top 10!

Vandaag start de nieuwe toch?!

Morgen! 1 augustus

Super mooi resultaat CrazyMel. Was een pittige wedstrijd

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:25

Wauw Von! Stoer! En Mel ook!

Ik ben 21ste geworden met 931 km. Niet slecht voor een eerste x. Ik ging voor de top 30. Maar ging zo goed, dat het 20ste plek werd. Die had ik wel willen vasthouden, maar Caj gaf aan er even genoeg van te hebben. Dus ze heeft al 2 wkn vakantie. Dus net geen top 20. Maar ik ben tevreden. Volgende bokaal gaan we voor de 1000 km en voor top 20 plaats.

Volgens mij is dit de laatste dag van de bokaal en start morgen de nieuwe. Ik ga eerst met vakantie. Dus Caj heeft ook nog even vrij. Daarna gaan we weer aan de slag.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:54

Gefeliciteerd xxvon, super leuk!!

Nog een vraag: als de bokkers bokaal tussen 'mijn uitdagingen' staat en ik maak een rit met endomondo aan, worden die kilometers dan vanzelf mee gerekend of moet ik nog iets apart instellen voor het rijden? :o

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 09:43

Nee, gaat vanzelf. Hoef je niks voor te doen. Mits je de sport op paardrijden hebt staan.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 14:00

Wauw wat een kilometers worden er hier gereden zeg! _/-\o_ +:)+
Hoe krijgen jullie het voor elkaar? :+
Ik moet zeggen dat ik nu al een beetje benauwd wordt voor de winter als het weer om 5 uur donker is. Ik red het nu eigenlijk al niet meer om een lange rit te maken aangezien het om half 10 echt al te donker is om nog fatsoenlijk te rijden.

Ik werk altijd tot 5 uur, dan ben ik 6 uur thuis en kan ik half 8 op stal zijn. Vaak vertrek ik dan ongeveer om 8 uur. In de winter is het dan altijd al pikdonker natuurlijk, dus eigenlijk men ik dan nooit in de avond. Enkel een keer in de twee weken op zaterdag omdat ik ook 2 keer in de maand op zaterdag tot 5 uur werk :o
Hoe doen jullie dat? Gaan jullie gewoon met veel licht op pad? Rijden jullie dan voornamelijk binnen de bebouwde kom of wordt het toch weekendwerk?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 14:09

voor mij wordt het dan weekendwerk

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 15:26

Ik hoop in de nieuwe challenge een stuk meer km's te maken. Mijn eindstand is wel een beetje treurig :P

LinSa, ik werk 3 dagen op kantoortijden, de 4e dag moet ik vaak pas om 12.00 beginnen en de andere 3 dagen in de week ben ik lekker vrij. Dus denk dat dat ook al scheelt vergeleken met dat je bijv. 5 dagen per week op kantoortijden werkt.

Helaas kan ik niet vanaf morgen meteen een flitsende start maken, want ik ben weer een beetje aan het opbouwen met m'n paard en ik ga m'n paard komende maand ook verhuizen dus dan zal ik ook wel weer rustig beginnen met wennen aan de nieuwe omgeving etc.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 16:33

Ik werk thuis, dus ik bepaal mijn eigen rij en werktijden.

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 16:40

Ik heb deze challenge 543.03 km gereden.
En op plaats 47 geëindigd.

Helaas de laatste maanden minder gereden dan ik zou willen, maar voor de volgende challenge hoop ik meer kilometers te kunnen maken.

Hier moest ik het swinters ook van de weekenden hebben.
Maar nu met nieuwe baan werk ik ene week vanaf 15.00 en andere week tot 15.00.
Hopelijk vind ik er nog een keer een ritme in, want in de 2 maanden dat ik er nu werk, kan ik met vooral de late dienst nog geen ritme vinden voor mutsie.

En had ik vandaag tijd om te gaan rijden, zit er een ijzer los :(

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 19:27

Hier nog een rondje kunnen rijden.
Afbeelding
Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 23:21

Ben vandaag by 1 vergeten hem aan te zetten :-) en ik ken de route daar niet dus ook weinig zin om in te teken ;) en nog heerlijk een Stukje op me eigen en op een andere :) dus een heerlijke paarden dag :-)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 23:32

Leuk al die laatste rondjes vlak voor het einde van de Challenge :j

Zelf ben ik op plaats 31 geëindigd.
Ik rijd de bokaal al 3 jaar mee en elk jaar heb ik meer kilometers en een hogere eindplaats.

2013-2014 50,9 km (142e)
2014-2015 506,54 km (49e)
2015-2016 685,49 (31e)

Mijn doel voor de nieuwe challenge is om 1000 km te rijden. Wat zijn jullie doelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 23:38

Een jaar zonder problemen/zorgen rijden... maar dat zal wel weer niet lukken :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 23:44

De nieuwe OP staat klaar, die vervangt de OP die er nu staat. Het is alleen even wachten tot de mod tijd heeft om de boel een update te geven. Geen nieuw topic dus nog, dat moet even wachten tot de 500 pagina's.
Ik ga aan het eind van de week weer bezig met mensen toevoegen, ik ben momenteel bedolven onder mijn werk en mijn studie. Dus dat krijg ik nu niet bijgewerkt.

Ik ben in de top 20 geeindigd, best netjes. Eerdere jaren top 10 maar dit jaar geen vakantie waar ik 400 km in de maand kon maken. Dus ik ben tevreden naar omstandigheden. Voor volgend jaar zet ik geen doel, omdat mijn menpony hopelijk volgende lente een veulen krijgt. Dus dan zullen we er enkele maanden uit liggen. Maar ik ben erg benieuwd wat de rest gaat doen :D
Sabine, het is je wel gegund een jaar zonder zorgen! Hopen dat het toch gaat lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 23:51

Dank je :)
In principe zou alles wat problemen opleverde nu van de baan/in behandeling moeten zijn maar het is toch maar afwachten of dat allemaal blijft duren.. en hij wordt er ook niet jonger op natuurlijk :)

Wel leuk, een veulie :):)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:18

Hai allemaal! Ik zie het topic steeds voorbij komen en dan wil ik reageren, maar ik vergeet het helaas steeds. Dit jaar deed ik voor het eerst mee. Ik rij, men, wandel en fiets met mijn Fjord :) Mijn doel was ik de top 5 komen en ik ben op de vierde plek geëindigd :D Aankomend jaar doe ik weer mee en ik wil dan ook foto's van mijn ritjes gaan delen want vind het erg leuk om die van jullie allemaal te zien :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:32

Ik heb elke keer maar heel weinig km. Puur omdat ik Endomondo de helft van de tijd vergeet aan te zetten haha.
Dus ik ga weer mijn best doen om de app vaker aan te zetten :D .
En ik reed de laatste maanden minder buiten nu ik een vaste baan heb en 3x per week les.
Dat gaan waarschijnlijk wel minder worden en ik hoop dan iets vaker lekker naar buiten te kunnen!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:51

Ik zou ook graag mee willen doen, het duurt wel even voor ik echt lange ritten kan maken, maar woensdag word paard gekeurd en als hij goed is dan halen we hem donderdag op ik wil de eerste week alleen maar aan de hand gaan wandelen etc, hij heeft zijn heele leven op een plek gestaan dus wil het rustig aan doen. Mag je je endomondo ook aanzetten als je naast je paard loopt ? ;p Voor deze challange dan bedoel ik

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:02

Crazymel schreef:
Gaaf het weer wat beter met genghis Alex?

Het gaat beter en beter met Genghis. Hij geniet heerlijk van zijn rust. Deze maand gaan we rustig weer met hem beginnen en vanaf september beginnen we weer rustig verder met opbouwen. We concentreren ons nu volledig op het nieuwe seizoen en nemen met de voorbereiding ruim onze tijd.