EmptyWords schreef:Zijn genige mensen die klagen over de paarden in de weide en het feit dat de toegang vaak afgesloten is met een balk of touw. Hierdoor zijn de ruiters die deze route volgen gedwongen af te stappen. Dus daar zal wel een welles-nietes spelletje om lopen nu
Sorrie dat ik even kom binnen vallen.. ik sta op Midden Heuven en je mag gewoon over ons terrein heen hoor. Lees dat jullie het ook over een bord hebben? Dit bord staat er omdat anders onze parkeerplaats vol staat met auto's van wandelaars en fietsers. Het is in het weekend echt een trekpleister en keidruk. Er ligt idd een plank bij de ingang van de weides. Dit zorgt er eigenlijk voor dat als er een paard losloopt deze niet naar het wildrooster toe kan gaan. Vroeger hadden we ook vaak de "touwen" dicht omdat de meeste paarden los in en uit de wei gingen. Maar dat wordt niet meer gebruikt omdat ze aan de hand in en uit de wei gaan. En klagen over paarden in de wei??
uhm tja.. je rijdt ook door een gebied waar paarden loslopen. Dus dat snap ik niet helemaal hihi