Vandaag met een vriendin gereden en we wilden een nieuwe route. Was ong 15 km. Echt hopeloos verdwaald. Bijna 23 km later waren we terug

Ging t nog onweren ook, toen we in het bos zaten. Was wel een avontuur. En goed voor de kilometers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mooi mooi
Hier even meteen een samenvatting van het weekend ..
Cobe heeft sportschoenenDus die moesten we even testen
Rit 1 - kort maar krachtig
[ [url=m/CJwHpe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOk8HN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na de rit, hij was nog happy
[ [url=m/TebKzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ritje van gisteren
[ [url=m/fp8ZzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QJVfUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En van vandaag
[ [url=m/UQ3BYc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qm114y.jpg]Afbeelding[/url] ]
+ de reden waarom ik ze heb ..
[ [url=m/tNm0XI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
[***] schreef:Mooi mooi
Hier even meteen een samenvatting van het weekend ..
Cobe heeft sportschoenenDus die moesten we even testen
Rit 1 - kort maar krachtig
[ [url=m/CJwHpe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOk8HN.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na de rit, hij was nog happy
[ [url=m/TebKzy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ritje van gisteren
[ [url=m/fp8ZzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QJVfUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En van vandaag
[ [url=m/UQ3BYc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qm114y.jpg]Afbeelding[/url] ]
+ de reden waarom ik ze heb ..
[ [url=m/tNm0XI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
Oshaa schreef:Hallo allemaal!
Ik kom heel graag mee doen met de nieuwe challenge!
Dit voorjaar heb ik mijn paardjes naar de Veluwe verhuisd zodat we lekker veel kunnen buitenrijden (en zodat ze in een geweldig paddock paradise kunnen staan)!
Mijn paardjes zijn een 12 jarige morgan merrie May en de 5 jarige (nog niet ingereden) boerenpaard merrie Madex. Met May doe ik mee aan TREC wedstrijden, waarbij vooral de POR (de lange rit) ons het best ligt. May houdt van tempo maken en wordt behoorlijk heet van het 'gepriegel' tijdens de PTV (behendigheidsparcour).
Madex gaat nu nog vaak mee als handpaard en begint al goed te wennen aan kilometers maken. Ze vindt het heerlijk om mee te gaan naar de hei en lekker mee te galopperen. Hopelijk kunnen we van het voorjaar de eerste ritjes onder het zadel maken!
We kunnen niet wachten om het komend 'Endomondo jaar' vele kilometers te gaan maken! Maar eerst moet ik een vliegen-rij-deken aanschaffen, want de dazen op de Veluwe zijn we niet gewend! (komen uit de polder)
[ [url=m/OyOXyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Welkom oshaa, waar op de veluwe ben je naartoe verhuisd?
Oshaa schreef:EmptyWords schreef:Welkom oshaa, waar op de veluwe ben je naartoe verhuisd?
Dankjewel! Ik heb ze naar Uddel verhuisd. Dat ligt vlakbij het KNHS centrum. Ik zelf woon nog net onder Amsterdam dus het is een aardig afstand, maar het is het zeker waard!
@xxVon Dankjewel! Buiten rijden / wandelen is iets wat ik het allerliefste doe. Lekker erop uit en de natuur in!