Vorige week weer 50km toegevoegd en deze week staat al op 31km. Maandag heerlijk 27 km gereden met perfect weer
. Nu weer even aan de stapperdestap en dan vrijdag/zaterdag een kort rondje en zondag weer trainen in Wassenaar. Strand
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nu weer even aan de stapperdestap en dan vrijdag/zaterdag een kort rondje en zondag weer trainen in Wassenaar. Strand
! 

. Heb er echt weer zin in
en optimale voorbereiding voor wedstrijd in wassenaar de week erna!
Bliksem schreef:Leuk en leerzaam samen naar Donna FelineNanet!
Leuk Lein dat je gaat starten, veel plezier!!
Dit is mijn eerste zadel met fenders en ik heb er dus nog niet op gereden, dus ik kan er nog niet zoveel over vertellen haha. Hopelijk kan ik je over een maandje meer vertellen. Het ziet er inderdaad heel comfortabel uit zo, dit is een Franco-C Renegade zadel. Komt nog niet zoveel voor hier in NL, zadel komt uit Zuid-Afrika en wordt toevallig ook gebruikt in de mongol derby

. Dan moet ik haar echt vooruit duwen bijna. Terug loopt ze natuurlijk wel vanzelf....
. Maar vandaag nog weer eens een heuveltje beklommen, maar dat ging ook nog niet erg snel. Meestal is dat toch wel in galop. Vandaag bleef t in draf. Maar goed, we rijden gewoon gestaag verder. 
tinker_sally schreef:Hier gaan er niet veel kilometers meer bijkomen. Geniet maar van jullie foto's.
De beslissing genomen om mutsje te koop te zetten.
Wij zijn geen goede combinatie meer en wat ik wil doen (mennen) heeft ze vanmorgen laten zien dat dat niet meer gaat.
Dus de zwaarste beslissing ooit genomen maar voor beiden wel de juiste hoop ik.
. Lijkt me ook zwaar. Wel weer een nieuw paard hierna? 

) maar het ritje was wel leuk! [***] liep super! Zadel zal waarschijnlijk toch [***]'s stapzadel gaan worden

Dus even kijken wat we daarmee kunnen.
? Ik heb die dingen nu al zolang hier liggen en eindelijk niemand met interesse... Helaas werken ze niet bij Kiet i.v.m. beenstand waardoor mefroi ze uitdoet
(heb ik weer hoor, dacht een mooie oplossing te hebben gevonden
). Rondje ziet er stabiel uit
!