Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:28

Staat 'edit' ook op de app? Ik zal wel blond (of blind) zijn, maar ik zie dat niet staan. Het is op een iphone trouwens. Mss dat dat nog scheelt?

Naskapower

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:34

Misschien moet je gewoon op de sport klikken? Zou het zo simpel zijn? Ik heb het nooit geprobeerd hoor maar wie weet.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:37

Naskapower schreef:
Misschien moet je gewoon op de sport klikken? Zou het zo simpel zijn? Ik heb het nooit geprobeerd hoor maar wie weet.

Zo simpel is het. Net geprobeerd :')

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:51

Ik ook, maar bij mij doet ie dat niet. Maar op de computer heb ik de 'edit' wel gevonden. Dus dat is mooi.

Zag net op de computer dat ik morgen de magische 1000 km ga passeren. Wel sinds ik ben begonnen met opnemen, dus niet vanaf augustus. Toch leuk :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:00

Ik heb dus laatst 104 km gereden zonder endomundo omdat hij nogal batterij slurpt en ik met ritten van 6+ uur over onbekend terrein mijn bereikbaarheid en mogelijkheid ook aan het einde vd dag de weg te kunnen zoeken, voorop moet stellen.

Als je de route hebt aangeklikt kan je hem niet wijzigen? Dus doorin een scherm als deze dan op paardrijden te klikken?

Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:14

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Elmo's eerste officiële endurancetraining.
Heuveltjes gestapt, 3X dezelfde heuvel op over de asfaltweg met haarspeldbochten, via het bos weer terug naar het begin en na de laatste keer rechtsaf weer via het bos terug naar huis.
Vooral dat steeds hetzelfde stukje vond meneer maar raar.
Oja en een groot wild zwijn was heul eng. Maar verder waste braaf.
Puppies was nog nooit zolang mee onderweg geweest. In totaal bijna 3,5 uur weggeweest, oa een poos staan schuilen onder de bomen voor een hoosbui. Schuilen hielp maar half, was tot m'n onderbroek nat...
En dat na 10 minuten rijden al!
En hij heeft voor het eerst onderweg geplast, helemaal trots op hem en de hemel in geprezen natuurlijk.
Lichamelijk was hij nog super fit, maar mentaal was hij toch wel errug moe. (en ik had een houten komt van al dat gestap).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:43

In de app zie ik ook niet hoe ik het kan wijzigen (al maak ik de meeste registraties wel met horloge en importeer dan dus dat maakt misschien ook uit), maar via de site gaat het wel makkelijk :j

3u stappen ga je inderdaad wel voelen Marije_jiplover ... En 3x hetzelfde rondje, ach, je hebt tenminste je heuvels gehad :Y) Die regen moet je er maar bijnemen als je wat wil de laatste tijd :P

Ben ook benieuwd naar je grafiekjes & foto's Simone! :)

Gisteren maar klein rondje gestapt, niet de moeite. Blijkbaar was het bekappen toch niet zo goed voor hem, hoefjes zien er weer uit zoals het hoort, maar hij loopt weer gevoelig op steentjes en langzaam op asfalt -O- Dus dat wordt eventjes weinig doen :( Vorige week hadden we 30+ km gereden zag ik (en voor ons is dat veel de laatste tijd :P ) maar dat zal nu niet meer lukken ... Hopelijk groeien zijn hoeven wat snel, was net zo blij dat hij zo super ging en ik niet aan de hoefschoenen moest :')

Wel weer geluk gehad gisteren ... Het is toch wat met dat weer tegenwoordig...

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 12:01

Komt er later vandaag aan! En dan lees ik ook even bij. Ik ben vandaag mijn schoonouders helpen verhuizen :o

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 12:13

Caily schreef:
Ik heb dus laatst 104 km gereden zonder endomundo omdat hij nogal batterij slurpt en ik met ritten van 6+ uur over onbekend terrein mijn bereikbaarheid en mogelijkheid ook aan het einde vd dag de weg te kunnen zoeken, voorop moet stellen.

Als je de route hebt aangeklikt kan je hem niet wijzigen? Dus doorin een scherm als deze dan op paardrijden te klikken?

[ [url=m/aQk4PG.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb die + ook niet in het scherm staan. Ik kan daar inderdaad niet op sport klikken (of tenminste: het kan wel, maar er gebeurt niks :+ ). Maar goed, via de website heb ik het wel gevonden, dus dan is het ook prima.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 14:29

Misschien kan het dan alleen bij iPhone niet, ik kan het iig ook niet ;)

Jammer Sabine, hopelijk snel weer lekker verder waar je gebleven waren. Toffe foto trouwens! Zulke luchten brengen weinig goeds maar zijn prachtig om te zien!

Fotootje van gister:
Afbeelding

Hoop dat het m is, kan hem zelf niet zien :? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:15

Haha, ik vind ze stiekem ook wel heel mooi die wolken zo :o Had eigenlijk een foto willen hebben dat ik in de zon reed en dat je dan die wolken zag komen, maar de zon was ineens snel weg :))

Maar die foto van jou is ook mooi hoor! <3

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 20:48

Hier komt ie dan:
De routes incl de foto's van die dag.

Dinsdag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Woensdag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Donderdag:
Afbeelding
Afbeelding

Vrijdag:
De rit van deze dag ging vanwege de hevige regenval van de afgelopen dagen niet door, daarom heb ik zelf nog maar een ritje gereden om het af te leren :P
Galopfilmpje:
https://www.facebook.com/simone.prins.9 ... =2&theater
Afbeelding

De intocht door het dorp:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 20:25

Dat tikt lekker aan die km's :D Lijkt me heerlijk om te kunnen doen zoiets. Leuke sfeerfoto's ook!

[***] had vandaag iets dwars zitten denk ik, die had een energie! Begon op zijn gewone (trage) manier, maar al snel werd dat stappen trippelen en daar bleef het de hele tijd hangen, soms eens echt stappen tegen 6 km/u maar al snel volgde er weer getrippel, dat was makkelijker ofzo :+ Van ellende hebben we ze maar een stuk laten draven :') [***] ... die ik van ellende moet laten draven ... de wonderen zijn de wereld nog niet uit _O-

Afbeelding

Zoals mooi in het grafiekje te zien was hij zijn ei daarna nog niet kwijt :+ Op het einde was ik blij dat we terug waren _O-

Afbeelding

Het is eens wat anders :+

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:10

Leuk, de vierdaagse! Ik was vorig jaar ingeloot, maar besloot een paar weken ervoor mijn voet te breken. :+
Hoop 'm volgend jaar toch wel echt mee te rijden.

Ik heb vandaag en uitwaairondje gereden na een drukke werkdag. Heerlijk.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:30

Nou ik zal mijn ritten van de Eper paardenvierdaagse hier ook even plaatsen :D !
Heb even geen sfeerfoto's erbij maar die hebben jullie bij Simone al kunnen zien haha.

Dinsdag:
Hier was ik vergeten Endomondo aan te zetten dus ik haak pas ergens haverwege in.
Afbeelding

Woensdag:
Hier heb ik alleen op mijn eigen tempo gereden.
Afbeelding

Donderdag:
Afbeelding

Vrijdag:
Hier ging de rit dus niet door maar hebben wij zelf nog gereden met een groepje van de camping.
Afbeelding

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 22:06

Simone, ben je nou donderdag verkeerd gereden? of lijkt dat nou zo? :+ (bij het heerderstrand?)
Wij hebben donderdag ook meegereden, en ik heb zelfde route als Josien, of lijkt het zo? :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 06:02

Nee, ik heb per ongeluk de gps uitgezet, dus ik heb zelf de route erbij getekend :=

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:29

Wat een km worden er gemaakt! Lijkt me leuk zo'n 4-daagse..

Wij zijn een weekendje naar de drunense duinen geweest. Zaterdag flink nat geregend, maar gisteren was het heerlijk weer!

Afbeelding
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:38

Die laatste foto is gaaf! :oo

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:44

Ja hè.. ben er ook super blij mee. Binnenkort gaat ze foto's van ons maken met haar camera.. dit was met haar telefoon..

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:06

Super wedstrijd gisteren gereden, eerste lange klasse 1. Ze liep helemaal geweldig en ben super trots op haar, ze was ook zoveel relaxter dan de vorige wedstrijden en tijdens het rijden ook veel met los teugeltje kunnen rijden.
Endomondo natuurlijk weer laten meelopen, ik zit nu over de 1000km in de Endomondo challenge (helaas nog net geen top 10.. er zijn nog meer fanatiekelingen)

De rit:
Afbeelding

Na de wedstrijd in de paddock
Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:29

Die gemiddelde snelheid met je fjord heb ik echt intzag voor! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:42

Ja, amai nog niet ... Ik wil ook een fjord :Y) _O-

Fabster