Ik zat vanochtend rond 7.30u te paard. Voor t eerst m'n hond ook meegenomen naar strand, daar los gelaten en ging super! Zoooooooo trots! Echt een droom die uitkomt
Al een tijdje niet meer gepost. Iedereen lekker aan het genieten zo te zien!
Ik heb vanochtend weer een fijn rondje in het Dwingelderveld gemaakt. Was weer heerlijk!
Maandag vertrek ik met paard naar Epe voor de Eper paardenvierdaagse. Super veel zin in!
Anoniem
Geplaatst: 11-06-16 20:36
Leuk zeg, 4 dagen rijden! Wat voor afstanden rij je dan? Hele ronde ook die je zo gedaan hebt
Zat nog wat grafiekjes achter, ben ineens zo veel aan het rijden
Woensdag rondje waarbij ik [***] heb laten kiezen, was interessant (uiteindelijk wel maar richting huis gestuurd)
Gisteren staprondje.
Nog wat "wild" gespot, ze zijn geweldig maar foto maken was toch niet zo simpel. [***] vindt er maar weinig aan en aangezien we wel op straat liepen ... Maar voor de grote zwarte vlek zijn er ook nog vele kleine zwarte vlekjes En ze zijn zo schattig!
En dan nog vandaag, was maar alleen dus een klein rondje gedaan en eens getest hoe [***] reageerde op mijn vraag om te draven/galopperen. Hij ging goed!
Zo te zien ben jij ook weer heerlijk aan het genieten! Wat fijn dat het zo goed gaat met cobe!
De ritten zijn rond de 20km per dag. Er is 1 route van 32. Voor de mensen die dat te ver vinden is de route ook verkort te rijden (19km, ) Ik zal proberen de routes hier te plaatsen als ik ze gereden heb
Fabster
Geplaatst: 12-06-16 13:09
Zojuist een momentje van trots. We gingen een kort rondje aan de fiets (8 km) en gemiddelde snelheid was 10,4km/u. Is ons record! . Ik heb haar het tempo laten bepalen, dus dit is wat ze gewoon kan.
xxVon
Geplaatst: 12-06-16 19:32
Wij hebben ook weer een lange rit gemaakt, voorbereiding voor volgende week (endurance Renkum) ze was super braaf.
Anoniem
Geplaatst: 12-06-16 20:01
Dat is inderdaad een heel ritje .. doe je goed!
Wij zijn vandaag ook weer gegaan. Die "Intermittent clouds" moet je maar met een korreltje zout nemen .. Dat endomondo dat denkt is waarschijnlijk ook de reden waarom mijn buienalarm die wolkbreuk niet zag komen
Je kan goed zien wanneer het begon te regenen (naja.. gieten). We hebben nog even geprobeerd te schuilen maar al vrij snel besloten dat het gas opentrekken misschien een beter alternatief was
Anoniem
Geplaatst: 17-06-16 11:51
Stilletjes hier ... iedereen weggespoeld?
Wij hebben woensdag nog een klein ritje gedaan voor de bekapper kwam, en we zijn deze keer de wolken voor gebleven Was wel nipt ...
Maar leuk
Fabster
Geplaatst: 17-06-16 12:39
Ik rij gewoon door. Regen valt nog mee. Dazen wel steeds meer. Heb een uitrijdeken gekocht. Kteeg m net binnen. Ik ben benieuwd.
Ik heb deze week een flinke inhaalslag gemaakt in de challenge haha. Van plek 8 (?) Naar plek 5 We hebben een super vierdaagse gehad! Paard was super braaf! Ik zal later even een foto spam doen! Mijn batterij is bijna leeg en we gaan zo weer lekker naar huis, na een heerlijke week in epe!
Even een vraagje over endomondo, als je 2 paarden apart wil registreren. Je kan dus 1 paard op een andere sport zetten. Maar moet je dan iedere keer als je op pad gaat de sport in je profiel aanpassen?
Naskapower
Geplaatst: 17-06-16 21:43
Fabster schreef:
Even een vraagje over endomondo, als je 2 paarden apart wil registreren. Je kan dus 1 paard op een andere sport zetten. Maar moet je dan iedere keer als je op pad gaat de sport in je profiel aanpassen?
ja inderdaad Helaas telt de challenge dan maar voor een paard.
Dat is niet zo erg. Het gaat me er meer om dat ik de kms bij kan houden per paard.
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-16 21:47
Ik durf niet meer te kijken hoever ik gezakt ben mijn merrie is zes weken weg geweest naar de hengst, dus al zes weken geen km gemaakt. Dat ging mijn top 10 positie .
Aanpassen is idd alleen via de site, niet via de app. Of dat is mij iig nog niet gelukt, haha!
Vanavond nog even blokje om geweest, gelukkig droog en zelfs zonnetje. M'n rondjes zijn de laatste tijd steeds tussen de 7 en 10km, maar ja, 's avonds niet de tijd om grotere ronde te rijden. Pak m wel wat extra op tijdens de rondjes, dus hij mag wel lekker echt wat doen