Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar 24 km is wel de langste tot nu toe, voor mij. Meestal tussen de 15-20 km.
Hier wordt (door stalgenootje) 10 km al ver gevonden
Ik wil ook graag meer, maar wil ook niet alleen gaan dus ik moet het nog even tijd geven 

Komt nog goed met die pony

Fijn dat jullie eerste endurance-ervaring geslaagd was! 

Geniet er echt van 
Fijn dat het zo goed ging!!

Was even twee weekjes op vakantie. Gisteren dus even een rondje ingestapt buiten en vandaag van plan een ritje van 12 km te doen. Heb mn nieuwe easyride beugels uitgeprobeerd, wat een lompe dingen zeg, maar ze zitten wel erg lekker. Heb t gevoel dat ik ook steviger op mn paard zit, al zal dat alleen psygologisch zijn
).

).

Ben ik me van bewust
Had een reden
).
Wel voor het eerst gewoon echt de straat op geweest, met alle bijbehorende dingen (fietsers, auto's allerhande, schapen, paarden, blaffende honden, ...). Het enige wat een beetje een probleem was was een stuk draad wat in de weide op de grond lag en waar nog stroom op stond
Stroomtrauma heeft dat dier
Maar schapen of blaffende honden die naar het hek rennen of auto's die asociaal hard voorbij sjezen draait hij zijn oor niet eens voor om

Fabster schreef:Vandaag ook lekker gereden bij de Drunense Duinen. Kleiner dan gepland, want het was bloedheet en er waren al best wat dazen. Maar wel een relaxte rit.
[ [url=m/yvO0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3nj1cV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gxs8UD.jpg]Afbeelding[/url] ]