Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:11

Vandaag echt een leuk rondje gedaan. Mooi weer ook. Was leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:14

Flinke rit, Fabster. Maar ik moet zeggen dat ik alle ritten boven de 15 km al snel lang vind :P
Leuke foto's!

Fabster

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:37

Grappig dat als je vaker langere ritten doet, dat alles onder de 15 km kort zijn :D . Maar 24 km is wel de langste tot nu toe, voor mij. Meestal tussen de 15-20 km.

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 20:45

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn rondje van vandaag. We kwamen langs het "Solse gat" waar we even hebben gekeken :)

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 00:06

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag weer 18km op de Veluwezoom en 7km rondje langs de weg. Gisteren rondje 10km op de Veluwezoom. Nu zere billen. Na blessures weer aan het opbouwen. Baasje ook dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:47

Serieus opbouwen is dat op die manier :Y) Hier wordt (door stalgenootje) 10 km al ver gevonden _O- Ik wil ook graag meer, maar wil ook niet alleen gaan dus ik moet het nog even tijd geven :P

Mooi dat Solse gat Estherbrink1!

Hier nog 2 ritjes van gisteren en vandaag.
Gisteren was ineens weer een ramp qua shaken, maar vandaag ging gelukkig weer zonder problemen :)

Gisteren
Afbeelding

Vandaag
Afbeelding

Ook klein stukje gedraafd maar paard van stalgenootje was beetje te enthousiast dus de rest maar gestapt, het draven ging in ieder geval super, stalgenootje was verbaasd dat we konden volgen _O- Komt nog goed met die pony 8-)

Afbeelding

En fotootje :)
Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:41

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 22:04

Leuk Joyce! Ik zat bij de start en finish, heb je wel gezien maar niet direct herkend :o Fijn dat jullie eerste endurance-ervaring geslaagd was!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 22:31

Leuk Joyce! Ik heb je nog gespot toen je finishte, Ik wist dat er een bokker met en fjord en oranje reed, maar wist niet meer wie op dat moment.
En ChouChou volgens mij dan ook gespot bij de start :)

Wij hebben ook een heerlijke rit gehad. Casanova liep super goed en hij had mooie waardes. Wij zijn 3e geworden in de lange klasse 1 :D
Helaas geen foto's gemaakt... terwijl ik altijd van het foto's maken ben haha.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:02

Gefeliciteerd Simone!

Super dat t zo geslaagd was Joyce!

Sabine, je gaat lekker! Super hoor +:)+

Ik reageer maar weinig meer. Rijd nog wel lekker m'n rondjes hoor, maar sinds de verhuizing wel wat minder. Begint weer beetje te komen.
We zijn nog geen 5km verderop gaan wonen, maar de polder is hier zo ontzettend mooi <3 Geniet er echt van :j
Paard helaas flinke knauw geha van de verhuizing, dus daar ook weer nog meer extra aandacht naar toe.
Fjordenvriendje gaat prima! Naast buitenrijden ook lekker wedstrijdjes dressuur mee aan het pakken en onderhand staat de teller na 5 wedstrijden op B+7, dus das echt heel leuk!

Hoop vanavond jog even een lekkere ronde polder te pakken. Of strand. We gaan t zien.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:21

Ja jou heb ik ook gezien Simone! Ik nam je kaart aan om de tijd op te schrijven :j Fijn dat het zo goed ging!!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:23

Vanavond ronde van net een uurtje gereden met een behoorlijk frisse knol onder m'n kont, haha! :))
Zowat hele dag droog geweest hier en ben de weg uit en t begint te regenen, jammer hoor. Verder erg fijn gereden!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:14

Vanochtend lekker in het zonnetje gereden.. was na wat gedram toch wel een lekker ontspannen ritje geworden..
Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:48

Lekker ritje weer vanmiddag! Mooi een uur en 26 minuten weg geweest, waarvan 18 minuten gedraafd :D Gaat best snel zo dat opbouwen!

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 07:21

Fijn chouchou!

Ik gisteravond nog rondje strand gepakt. Even goed z'n pootjes gewassen en verder op strand wat getraind (overgangen stap-galop, pasje wijken, etc) Beetje spier opbouwen.
Kwamen we ineens dit tegen joh:
Afbeelding
IEW! Hij was echt gigantisch! Op de foto lijkt ie veel kleiner, blegh.
Oh, en ons rondje:
Afbeelding

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:02

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rondje van vandaag!
Erg warm en al veel vliegjes en dazen, maar toch genoten. :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:02

Ik deed vandaag mee met een TREC wedstrijd :D Erg leuk, in 'eigen gebied'. De route ging zelfs nog langs de wei van m'n paard.
Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:32

Waaah vieze kwal, Jaan! Wel heel mooie foto met Tycho er ook op!

Lekker rondje Estherbrink1 :)

Leuk een TREC wedstrijd, RiannaB! Hoe ging het?

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:49

Ging goed! Wel echt slopend zo'n dag, helemaal in die hitte van vandaag.. Maar ik vond het erg leuk!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 00:23

Zo, ik heb al lang niet meer in dit topic gepost zeg! Momenteel bezig met mijn afstudeerstage waardoor het buitenrijden op een (heeeeel) laag pitje staat. Vandaag eindelijk weer eens een lange rit gemaakt, of ja, voor mijn doen lang, met Zoë. Ik had de temperatuur alleen een beetje onderschat, want toen ik thuis wegging was het 19 graden maar tegen de tijd dat ik op de Kampina was zo'n 25. Beetje warm in de volle zon... Daarom ook 2,5 uur ipv 1,5 uur onderweg geweest omdat we heel veel gestapt hebben. Toen we een paar ezels tegenkwamen die Zoë heel interessant maar stiekem ook heel eng vond bleek ze echter nog meer dan genoeg energie te hebben dus toen heb ik haar toch maar weer even aan het werk gezet (ze trok ontzettend naar de ezels toe, terwijl ze ezels eng vindt, en aangezien er kinderen op de ezels zaten ben ik maar even afgestapt voor het geval dat Zoë iets raars deed en de ezels schrokken, maar moest er onderhand met m'n volle gewicht aanhangen om haar bij me te houden, ben ik niet van haar gewend). Maar verder was het wel weer genieten :Y)
Afbeelding Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:56

Goedemorgen, ben ik weer :wave: Was even twee weekjes op vakantie. Gisteren dus even een rondje ingestapt buiten en vandaag van plan een ritje van 12 km te doen. Heb mn nieuwe easyride beugels uitgeprobeerd, wat een lompe dingen zeg, maar ze zitten wel erg lekker. Heb t gevoel dat ik ook steviger op mn paard zit, al zal dat alleen psygologisch zijn O:)

Heb me ook ingeschreven voor endurance Renkum 32 km.. ik ben benieuwd :x

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:03

Na wat wedstrijden en fanatieker lessen, was het hoognodig om een ritje te maken. Vrijdag al even kort heen en weer geweest buiten en vandaag wat langer gereden. Heerlijk!
Wel veel gestapt tussendoor, want het was best warm.

Ons graspad is kniehoog (bij mij :oo ).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 20:13

Mooie ritjes & foto's weer en een TREC-wedstrijd, altijd leuk! (zelf ook nog gedaan .. lang geleden.. :)) ).

[***] en ik hebben vandaag een kort rondje gedaan, wilde eens zien of het draf- en galopknopje nog werkte, en zowaar, het werkte prima! :Y)

Afbeelding

Afbeelding

(voor de oplettende kijker: ja, we hebben 2x hetzelfde rondje gedaan :+ Ben ik me van bewust :') Had een reden ;) ).

Daarna met [***] nog aan de hand gaan wandelen, wilde dat ook een tracken omdat die altijd zo'n tempo op lijkt te hebben, maar het valt blijkbaar nog tegen, hij doet gewoon alsof _O- Wel voor het eerst gewoon echt de straat op geweest, met alle bijbehorende dingen (fietsers, auto's allerhande, schapen, paarden, blaffende honden, ...). Het enige wat een beetje een probleem was was een stuk draad wat in de weide op de grond lag en waar nog stroom op stond :+ Stroomtrauma heeft dat dier :(:) Maar schapen of blaffende honden die naar het hek rennen of auto's die asociaal hard voorbij sjezen draait hij zijn oor niet eens voor om _/-\o_

Afbeelding

(deze telt niet mee in de statistieken trouwens).

Was fijn dagje :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 23:22

Vandaag ook lekker gereden bij de Drunense Duinen. Kleiner dan gepland, want het was bloedheet en er waren al best wat dazen. Maar wel een relaxte rit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:07

Fabster schreef:
Vandaag ook lekker gereden bij de Drunense Duinen. Kleiner dan gepland, want het was bloedheet en er waren al best wat dazen. Maar wel een relaxte rit.

[ [url=m/yvO0Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3nj1cV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gxs8UD.jpg]Afbeelding[/url] ]

offtopic vraagje, maar ik ben op zoek naar zo'n heuptasje (en dan wil ik niet zo'n fanny pack) voor het buitenrijden. Het wordt veelste warm om een jas mee te nemen en mn autosleutels/trailersleutel/rijbewijs/telefoon ect past niet in mn rijbroekzak.
Waar heb je de jouwe vandaan?