[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:07

Gisteren heerlijk in het zonnetje in de bak gereden. Ben bang dat hij op het moment iets te losse achterbenen heeft voor een buitenrit en rij langs fietspaden dus een iets te groot risico.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:14

Vanmorgen met die kou toch een rondje gemaakt . M'n voeten waren weg koud maar rijden ging super.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:26

ik heb gisteren ook weer een rond(je) gereden, helaas was het wel dagjesmensen springen :P
lagen zelfs midden op een ruiterpad te zonnen :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:35

Ja op een zondag met goed weer komen de mensen massaal naar de bossen :D .
Wij zijn ook op pad geweest en het was met alles druk, mensen, honden, paarden, fietsers alles :P .

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:45

Had niet verwacht vandaag nog te kunnen rijden. Moest even met kennis naar ziekenhuis. Gelukkig optijd terug en nog gauw een rondje gemaakt. Wat was dat genieten. Nelleke super braaf en we hadden er zin in. Zondag nog rondje doen en smiddags met z'n vieren naar een opendag op hebgstenhouderij van haflingers.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 08:09

Zal nog maar eens wat neerzetten. Gisteren heerlijk gereden. Weinig gereden omdat ik voor drie weken terug een ontmoeting met de zwembadrand heb gehad. Paar dagen hoofdpijn gehad en hoofd kapot gestoten. Gaat nu weer goed. Voel alleen cap nog op die plek maar dat gaat ook wel weg. Vorige week ook een keer gereden. Haalde mijn vinger open aan de hoefrasp. Grove kant natuurlijk. Ook dat heelt snel en gisteren samen heerlijke ronde gemaakt. Lekker gas geven en ook rustig genieten.
Zondag ga ik niet rijden want dan ga ik naar menwedstrijden in Horst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:56

Ben druk bezig met andere plannen op het moment en dat zorgen dat ik een andere plek heb voor pony. En ik zo snel mogelijk het huis uit ben. Dit beteken andere baan zoeken (fulltime) en het liefst in de buurt van waar paard kom te staan.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:55

Klinkt alsof het allemaal niet lekker gaat momenteel marcella. Ik hoop voor je dat het allemaal vlotjes verloopt. Succes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:41

Heb het even helemaal gehad thuis (woon nog bij ouders). En uitslag longfunctie test was ook niet goed, maar ook niet slecht. Simpel gezegd gewoon chronisch ontstoken en dan werkt het feit dat ik woonachtig ben in de randstad ook niet echt voor mijn gezondheid.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 07:59

Gisteren weer een heerlijk rondje gemaakt. Genieten met dat mooie weer. Nu afwachten wat het weer gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:19

het wordt gewoon koud!!! Potverdorie, het was zo heerlijk deze week.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:34

Daarom ook gisteren extra genoten DC . Beetje regen oké , maar die kou hoeft van mij ook niet meer.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 17:38

Zo vandaag weer voor de eerste km's gemaakt met onze pony gipsy voor de wagen. Hij heeft echt super gelopen. Zelfs door een grote plas water waar hij normaal nooooiiiit door wilt. Dus we gaan er weer voor. Morgen weer heerlijk met mijn varkentje wat km's maken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:30

Wil morgen ochtend kijken voor een buitenritje of het goed is nog de vraag. Nu hopen dat het morgen ochtend uitgestorven is mocht pony last krijgen van losse achterbenen en klapper tanden. 8)7

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 11:29

Hoe ging je ritje marcella? Ik ga vanmiddag nog even genieten . Mocht gisteren niet van m'n dochter vanwege Moederdag. Nu is ze drie dagen op kamp en manlief komt laat thuis dus kan ik lekker gaan genieten. Donderdag was ook al een super rit van 3,5 uur.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:05

Oke weet het nu zeker hoe ouder hoe gekker......ga de hoop maar opgeven dat hij ooit rustiger gaat worden. Aardig tempo gereden om heb bezig te houden en voorkomen dat hij gekke dingen ging verzinnen. Hij moet over paar weken 19 jaar worden, maar dat zou je echt niet zeggen met het gedrag van vandaag. Maar heelhuid overleefd met de nodige capriolen en ga ben ik bang last krijgen van mijn rug.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:03

Marcella, ik kan je uit ervaring vertellen dat ze niet rustiger worden met de jaren. Als ze rustiger worden, dan is er iets mis.......
Dit weekend heeft mijn 29-jarige nog lekker een paar ritten-met-pauze gedaan van rond de 15 km met een handpaard erbij. In die pauzes had ze ook nog zat energie en ze kwam fitter op stal terug dan haar 20 jaar jongere maatje :j

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 20:42

Dat klopt ook wel hoe ouder hoe gekker. Wel leuk om te lezen dat die oudjes nog zo lekker fit zijn. Jammer voor je dat je waarschijnlijk last van je rug gaat krijgen.
Afgelopen week kwam ik langs een wei waar ze twee dravers hadden neergezet om gras kort te eten en om te herstellen van een blessure. Knettergek die beesten. Ze stonden toen te snuiven in de wei met als gevolg dat Nelleke ook stond te snuiven als een hengst. Ik moest vandaag weer langs die wei en gelukkig ging madam er nu wel netjes langs zonder gekke capriolen. Dus een heerlijke rit weer vandaag van zo'n twee uur. Tot slot kwam mijn schoonmoeder aan of ze nog even op Nelleke mocht rijden in de wei. Gewoon twee rondjes gestapt. En dan te bedenken dat ze 16 jaar geleden nog niet in de buurt van mijn eerste Shetlander durfde te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:45

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:54

Schitterende foto's.

Vanmiddag poging gedaan om in de bak te rijden, maar eigenlijk zelfs in stap te stoffig voor mij (veel hoesten wegens copd/astma).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:03

Hier wat afwezigheid wegens pijnklachten.
Elke keer na t rijden pijn in mijn Onderrug links.
Doe pilates, fitness en had ruiterfysio maar blijft lastig.
Rijd nu met een christ barebackpad en dat gaat pijnloos.
Word er wel simpel van, heb pony nu 6 jaar en er is altijd wat qua zadels of mijn rug.
We matchen niet ofzo.. Heb nu mijn 9e zadel
En dan dus de christ er nu bij..

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:44

Wauw wat een foto's robijntjah. Heel mooi hoor. En wat heb je meegemaakt. Pffff. Maar nu lekker vooruit kijken.
Marcella ja werd echt tijd dat stof wat minder werd. Ik heb veel last van mijn hooikoorts. . Krijg het ook noet bijgebeend.
DC balen dat gedoe met zadels. Ikzelf rij nu op barefoot en dat had ik heel wat eerder moeten doen.
Vanmiddag lekker zelf rijden en morgen moet ik met nelleke naar school om foto's te maken voor het jaarboek van mijn dochter. Ze moeten met hun hobby op de foto. Deze komt dan in het jaarboek. Dus ben benieuwd. Juf vond het een leuk idee .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:57

Barefoot heb ik gehad. Vind ze net iets breed en te groot in maat 2 op mijn pony.

Wat leuk dat je samen met Nelleke naar school kan. Is het ver rijden? Ga je er rijdend heen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:59

Wilde niks meer testen omdat ik toch vrij weinig nog rij, maar heb toch nu de westernspook staan om te testen. := :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:02

Oh cool!!!!