xxVon schreef:ja! jouw heb ik ook gezien, je stond namelijk met je paard voor het secretariaat. Ik dacht nog "leuke naam" wishful victory geborduurd op je deken.
Dankjewel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlexVB schreef:xxVon schreef:
In klasse 1 max 13 km/h
Fout. Voor je 3 WP is de max snelheid 13km/h. tussen de 13km/h en 15km/h krijg je 2 WP. Boven de 15km/h wordt men gediskwalificeerd.
Dus heb je harder gereden dan 13km/h krijg je nog 2WP.
xxVon schreef:ja vooruit als je het zo bekijkt. Maar boven de 13km/h rijd krijg je geen wedstrijdpunten voor de snelheid en beland je dus ergens onderaan de klassering.
JoycexEnya schreef:xxVon paar pagina's terug vroeg je over het tomtom horloge. Als je je horloge aan de comp aansluit dan kun je ergens instellen dat die automatisch naar Endomondo gaat.
Wij staan weer sinds zondag, op het weiland dus gisteren een klein rondje gemaakt vandaag een grotere denk ik. Ik zie ineens dat ze een stuk stabieler in de snelheid blijft. We moeten nog even paar keer 22 km rijden voor wateren.
[ [url=m/WD8cDW.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QChTNr.png]Afbeelding[/url] ]
AlexVB schreef:xxVon schreef:ja vooruit als je het zo bekijkt. Maar boven de 13km/h rijd krijg je geen wedstrijdpunten voor de snelheid en beland je dus ergens onderaan de klassering.
In de K1 is je klassering toch niet zo belangrijk. Het gaat erom om je punten te halen voor de K2 en hoger. Tenminste dat is mijn gedachtegang..
xxVon schreef:Ik vond t al 100 keer beter dan in Leersum twee weken geleden en de gaten vielen toch wel mee?
Nope die van mij heeft een boog. Vond deze net op Facebook.
[ [url=m/5cD1gD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m'n prijs![]()
[ [url=m/cz2qBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Crazymel schreef:e wat leuk von jou fjord wel gezien Simone jou geloof ik niet jammer zeg dat je te snel was.
Hier ook de 30,5 gereden wat een lekker weer was het he! En mooie route ook
[ [url=m/cxyolf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/okTopC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaan81 schreef:Gaef Helene!
Je bent gewoon te fanatiek voor je klasse SimoneLijkt me wel enorm moeilijk, trainen op gem. snelheid verlagen ipv snelheid verhogen...
Gisteravond nog even naar strand geweest. Ons friesje ook mee, was echt ff lekker. Waren er pas rond half 9, dus uurtje gereden. Vond ik zelf ook zat.
AlexVB schreef:xxVon schreef:ja vooruit als je het zo bekijkt. Maar boven de 13km/h rijd krijg je geen wedstrijdpunten voor de snelheid en beland je dus ergens onderaan de klassering.
In de K1 is je klassering toch niet zo belangrijk. Het gaat erom om je punten te halen voor de K2 en hoger. Tenminste dat is mijn gedachtegang..
xxVon schreef:Waarom? Is klasse 1 dan geen volwaardige wedstrijd? Doe je pas mee in de endurance sport als je klasse 2 rijdt? Een klasse 1 goed uitrijden is in mijn ogen net zo nuttig als hogere klasses, dat laat zien dat je je paard kwa tempo onder controle hebt en kan plannen.