Vandaag weer een lekker rondje gemaakt.

En daarna lekker bijkomen op de wei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_imonee schreef:Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?
Leuke foto's komen er weer voorbij!
xxVon; ik heb je (denk ik) niet gespot in Ermelo. Welk nummer was je nou?
Wij hebben weer te snel gereden![]()
Op de hei hebben we genoten van een heerlijk galopje, ik denk dat dat de boosdoener was hihi, we liepen zo lekker op schema. Ik vond het een mooie route, maar geen fijne route. Gelukkig hebben we hem wel goed uitgereden.
Ik ben nog geduldig aan het wachten op foto's van vandaag en ga die van mezelf ook maar eens bekijken.
Kaartje:
[ [url=m/5S0pMm.png]Afbeelding[/url] ]
xxVon schreef:Nummer 49, heb je inderdaad ook niet gezien. Wij zijn vierde geworden ging super goed! Ga denk ik ee volgende keer lange klasse starten ze had nog pit genoeg. Wat was er mis met de route? Ik vond hem super fijn!
S_imonee schreef:xxVon schreef:Nummer 49, heb je inderdaad ook niet gezien. Wij zijn vierde geworden ging super goed! Ga denk ik ee volgende keer lange klasse starten ze had nog pit genoeg. Wat was er mis met de route? Ik vond hem super fijn!
Heeft jou Fjord wat langere manen?
Ik vond dat er heel veel hobbels en gaten en veel steentjes op de paden lagen. Maar het kan ook aan mezelf liggen hoor. Qua rijden ging het ook niet heel soepeltjes. Twee weekenden achter elkaar is toch iets te veel van het goede.
xxVon schreef:S_imonee schreef:
Heeft jou Fjord wat langere manen?
Ik vond dat er heel veel hobbels en gaten en veel steentjes op de paden lagen. Maar het kan ook aan mezelf liggen hoor. Qua rijden ging het ook niet heel soepeltjes. Twee weekenden achter elkaar is toch iets te veel van het goede.
Ik vond t al 100 keer beter dan in Leersum twee weken geleden en de gaten vielen toch wel mee?
Nope die van mij heeft een boog. Vond deze net op Facebook.
[ [url=m/5cD1gD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En m'n prijs![]()
[ [url=m/cz2qBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Crazymel schreef:e wat leuk von jou fjord wel gezien Simone jou geloof ik niet jammer zeg dat je te snel was.
Hier ook de 30,5 gereden wat een lekker weer was het he! En mooie route ook
[ [url=m/cxyolf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/okTopC.jpg]Afbeelding[/url] ]