Vandaag ook weer een rondje met mijn mormeltje gemaakt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:Gisteren lekker rondje gereden.
Was samen met mijn vriend (hij op mountainbike). Moest soms op hem wachten. Jammer van die 10 minuten in het midden. We hadden zo door kunnen draven
[ [url=m/sIfIS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk horloge hebben jullie? Ik heb een polar equine h7 hartslagmeter gekocht. De elektrodes. En uiteindelijk komt er ook een horloge. Kijkt wat makkelijker dan een telefoon
Wil dus ook eentje met gps en die dus de h7 hartslagmeter kan lezen
JoycexEnya schreef:Nessa schreef:Gisteren lekker rondje gereden.
Was samen met mijn vriend (hij op mountainbike). Moest soms op hem wachten. Jammer van die 10 minuten in het midden. We hadden zo door kunnen draven
[ [url=m/sIfIS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welk horloge hebben jullie? Ik heb een polar equine h7 hartslagmeter gekocht. De elektrodes. En uiteindelijk komt er ook een horloge. Kijkt wat makkelijker dan een telefoon
Wil dus ook eentje met gps en die dus de h7 hartslagmeter kan lezen
Ik heb tomtom sporthorloge Bij me h7 hartslagmeter. Die upload hem vanzelf naar endomondo je moet hem alleen op rijden zetten in endomondo, want die kan alleen rennen en loopband. Ook kan je makkelijk een interval training aan zetten
S_imonee schreef:Wij hadden vandaag onze tweede wedstrijd in Ommen. Wat een heerlijke rit hebben we gereden, ondanks de twee mega hagelbuien onderweg.
Echt genoten met de hoofdletter G.
[ [url=m/qtTHAm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had alleen niet goed op het start knopje gedrukt op de app.. kwam er na 10 km achter dat hij niet aanstond. We zijn ook nog een stuk verkeerd gereden en als nog te vroeg binnen gekomen haha. Het was maar een paar seconden, maar helaas wel een winstpunt minder.
De waardes waren ook weer goed deze keer. Hartslag beter dan de vorige wedstrijd! Super trots op mijn Casanova
xxVon schreef:S_imonee schreef:Wij hadden vandaag onze tweede wedstrijd in Ommen. Wat een heerlijke rit hebben we gereden, ondanks de twee mega hagelbuien onderweg.
Echt genoten met de hoofdletter G.
[ [url=m/qtTHAm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had alleen niet goed op het start knopje gedrukt op de app.. kwam er na 10 km achter dat hij niet aanstond. We zijn ook nog een stuk verkeerd gereden en als nog te vroeg binnen gekomen haha. Het was maar een paar seconden, maar helaas wel een winstpunt minder.
De waardes waren ook weer goed deze keer. Hartslag beter dan de vorige wedstrijd! Super trots op mijn Casanova
ziet er super goed uit! Hij is ook mooi gespierd. Post je het gopro filmpje ook nog?
Ik mag as zondag weer, Ermelo 20.5 km
Wijziging: Oh daar ben jij ook zie ik net op de startlijst! Zullen we meeten in Ermelo, er zijn maar 3 fjorden ingeschreven en ik ben nummer 49 en degene met de fjordenmerrie met haar manen in een boog!