Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dragan2008 schreef:Haha oh echtwaar? Naja mn paard staat niet in Halsteren hoor, die staat in de Wouwse Plantage
Ik hoop wel dat ik t hem geleerd krijg. Vrijdag een poging gedaan, ging eigenlijk heel goed. Vandaag waren we net de oprit af en begon ie met omdraaien, omhoog proberen te komen, bokjes en later zelfs in galop terug naar stal rennen.
Paard heet Dragan, maar zn roepnaam is Draak
Robijntjah schreef:En als je dan met telkens hetzelfde kleine rondje begint en als ie dat braaf doet uitbouwt? Zo deed ik het vaak met stakers!
Wij zijn ook het alleen naar buiten gaan aan het opbouwen, de mijne staakt alleen niet maar is super onzeker en ik heb te kampen gehad met flinke angst na ons ongeluk dus dat versterkte elkaar lekker. Nu is mijn angst een stuk minder dus ik ben het weer aan het oppakken!
EmptyWords schreef:die van mij heeft ook een tijd van die fratsen gehad. bij mij hielp het om af te stappen, 100 meter naast m e lopen en dan weer op te stappen. dan waren we het dode punt voorbij en ging het prima. boos worden maakte dat ie harder achteruit ging, ook omhoog komen en draaien etc. Nu kan ik alle sdoen en overal langs aan een lang teugeltje.
niet alleen geen respect, maar ook gewoon geen vertrouwen