Hier zal het rijden even op een laag pitje staan. Dat stond het al, want mijn paard loopt niet helemaal regelmatig, wat vanuit de rug zou komen (sinds september al). Ik had rond januari, februari al weer zo'n 1,5 maand gereden met het idee dat het goed was, maar eigenlijk was het dat toch niet helemaal. Gister een nieuw iemand bij mijn paard met een ander inzicht: zij vond het vanuit de knie lijken te komen. Misschien een gescheurd peesje of ligamentje. En dat heelt met rust, niet met het intensieve longeren wat ik heb gedaan voor de rug. Omdat haar rug eigenlijk goed voelt, zou ze wel weer regelmatig moeten lopen nu, maar dat doet ze niet. Dat er iets in de knie niet helemaal goed zit is wel duidelijk, maar of dat komt vanuit de rug of dat dit juist alles met de rug veroorzaakt, weten we niet. Het hangt in ieder geval samen. We gaan nu ten minste 6 weken op (werk)rust proberen, kan wel wandelen, maar verder niks. We zouden na 4-6 weken dan wel verbetering moeten zien dus ik hoop dat dat dan eindelijk de onregelmatigheid verklaart en we van dat kwakkelen af zijn!