Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:26

Raveniris, wat ontzettend banketstaaf. Ik zou daarvan melding maken bij de politie. Je weet niet zeker wie dat touwtje daar heeft gespannen en waarom. Zoiets kan ook ernstig fout aflopen. Ik zou pislink zijn.

Maaiike94

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:29

Dat touwtje is gewoon ronduit gevaarlijk RavenIris. Zou er idd melding van maken.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:52

Jeetje RavenIris. Je bent er nog goed vanaf gekomen.
Wat hierboven ook al wordt gezegd, dit is ontzettend gevaarlijk. Had heel anders kunnen aflopen.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:45

Wat een rotstreek om zo'n touwtje te spannen. Gelukkig is er niks ernstigs gebeurt.

Ik heb ook weer heerlijk gereden, laatste half uurtje begon het te regenen.
Afbeelding

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:27

raveniris jeetje levensgevaarlijk ik zou er toch echt wel een melding van maken want dit is toch onverantwoord _-:(

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 21:28

Nou ik ben ook eindelijk begonnen met 1,4 Km :+
Even buiten uitgestapt!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 22:22

Ik heb vanmiddag ook lekker buiten uitgestapt, alleen vergeten om Endomondo aan te zetten, beetje jammer (al was het ook maar 1,5 km ofzo)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 22:41

Ook ik heb vanmiddag lekker buiten uitgestapt. Paard was behoorlijk nat, maar na 3 km was ze weer aardig droog.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 22:42

RavenIris schreef:
Ik denk dat ik maar ga overschakelen op bakwerk.. Buitenrijden is echt gevaarlijk in ons geval :') (prudur struikelt wel eens en af en toe knallen we de grond op..)

Wat ik vandaag toch weer meemaakte... ik val echt nooit door kwaadwilligheid van Prudur, maar altijd door stommigheden :/

Was vandaag op buitenrit, en op een bepaalde plek heb je een vrij stijle berm met boompjes. Je moet hier wel in een stevig tempo op, want in stap geraak je bijna niet boven. Bovenaan dat dat paadje de berm op, kom je uit op een hooi-weide. Eigenaar heeft natuurlijk niet graag dat hier ruiters op komen, maar ik weet dat het best vaak gebeurt. Ikzelf ga echter nooit door de weide, maar gewoon netjes langs het paadje aan de kant.

nu galoppeerde ik dus dat paadje op. En opeens liep paardlief nog in volle galop verder, terwijl ik in de lucht bleef hangen. -O- Paardlief heb ik natuurlijk een flink stuk terug achteruit gerukt (tja... instinctieve reactie?) maar ben me daar toch de grond op gepleurd.. >;) Natuurlijk dat hele pad ook nog terug naar beneden gerold, terwijl Prudur echt stond te kijken van "wat doe Jiiiijjj nou weer?? >;) ".

Wat bleek? Iemand (vermoedelijk de eigenaar van die weide) heeft halverwege die heuvel gewoon een dun blauw stro-koordje gespannen! :x Hang daar dan een duidelijk politielint ofzo!

Paardlief kwam er gelukkig met de schrik vanaf, die kon eronderdoor.
Ik kom er ook vanaf met mooie touw-striemen op mijn armen en borst, en een blauwe heup..

Maar echt.. Moet ik nou altijd zo stom vallen?? Kan ik niet gewoon een bokkend paard hebben?? dat klinkt tenminste nog een beetje stoerder :')

Wat een nare actie zeg!
Vreselijk!
Nu is het nog 'goed' afgelopen. Maar het kan ook anders..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:47

Mijn rondje van gisteren.
Afbeelding

Ze was best beledigd dat ik haar niet volluit liet gaan, omdat ik het glad vond.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 01:23

Chantal, is het een beetje lekker buiten rijden daar bij jou? Als het goed is allemaal, verhuis ik over een tijdje die kant op. ;)

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 17:25

http://www.endomondo.com/workouts/267203308/13044744

ik heb geen idee hoe ik anders mijn rondje kan wegzetten, prinstscreen lukt niet.

lekker gereden vandaag dacht dat ik toch aan de 10km zou zitten helaas nog 2 te kort.
beetje winderig maar mooi zonnetje heerlijk!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 17:32

Ahh bah raveniris :\ als ie dan gewoon de wei omheind?!

Hier vandaag heerlijk zonnig {:} dus weer lekker rondje gemaakt +:)+ was wel nog plassenstampen hier en daar maar ach dan worden der sokken ook weer mooi wit :P
Maaruh wel wat jammer... stond ik van de week 53 nu weer 56 ;( }> had helaas nog meer te doen dus maar tijd voor ritje van een uurtje... jammer te weinig km's -O- :+

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:31

ach troost je ik sta op 97 of was het toch nog 94? haha, ik heb ook maar min 1x in de week tijd voor eenritje als het weer mee zit. dus dat is telkens maar een km of 8 erbij. en soms minder uiteraard. hoop ooit ritten van 15+ km te maken maar momenteel met dikke wintervacht en veel kou nog maar even niet.

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:55

Ik ben van 24 naar 18 gestegen. Vandaag een rit van 24 km gemaakt. Wel fris op de kar maar wel super gereden. Jammer dat ze de paden helemaal kapot hadden gereden met bomen kappen. Mn kleine pony heeft flink moeten trekken om erdoor te komen.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:02

Wij hebben ook een mooie ronde gereden vandaag, lekker door de plassen gestampt vooral. :D

Afbeelding

Die van mij houdt het gelukkig goed vol met zijn teddyberen vacht. Wel wat bezweet naderhand, maar niet overdreven zeiknat.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:02

Ik mag vanwege ostepaat behandeling evne een week niet rijden. Zal wel flink achteruit gaan in de kilometers ;)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:10

Afbeelding

Afbeelding

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:51

Wat een heerlijk uitzicht Jen! Leuke pony! Ik heb vandaag eindelijk weer mijn eerste buitenritje met brp gemaakt sinds de blessure en chiropractorbehandeling. Gelukkig voelde hij goed aan. Nog even rustig aan tot vrijdag (dan komt de chiropractor voor check-up) en dan kunnen we ook rustig weer wat meer km's maken. Zie dat ik inmiddels ben gezakt naar de 24e plaats haha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:27

Ik heb me ook aangemeld voor de challenge.

Ik zal me even voorstellen;
Ik ben Lieneke, 23 jaar en woon in Zuid-West Drenthe. Ik ben studente, maar daarnaast wel het geluk dat ik aardig veel vrije tijd heb. Ik lease sinds mei een geweldige tinker merrie waar ik zo'n 3x per week op rij. Waarvan vaak toch wel 1/2x per week een buitenrit. Aan de kilometers kom ik dus wel!

Zoals jullie zijn heb ik nog maar weinig berichten hier (volgens mij is dit zelfs mijn eerste), maar ik ben wel al heel lang een fanatieke meelezer. Ik vond het nu toch maar tijd om eens gezellig mee te doen en jullie zullen me dus ook zeker vaker gaan zien hier.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:32

jen heerlijk ritje weer

linoleum welkom hier

ik ga morgen als het weer meewerkt een ritje doen samen met mijn dochter
heerlijk door het bos en over het strand :j

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:29

Vandaag Elvis voor de helft geschoren. Ben benieuwd, hij was met scheren erg braaf. Hopelijk heeft het het gewenste effect.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 21:36

mellamoshan schreef:
Chantal, is het een beetje lekker buiten rijden daar bij jou? Als het goed is allemaal, verhuis ik over een tijdje die kant op. ;)

Haha nee, het is allemaal langs de weg/provinciale weg.
Soms mooie ruime bermen, maar echt een mooie omgeving nee.

Waar verhuis je naar toe? Mag in PB'tje

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:59

Wat een leuke ritten allemaal weer!

Raveniris: lekker gevaarlijk zeg, gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen.

Linoleum: welkom! Zuid-west drenthe daar woon ik ook! :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:38

Net weer een klein rondje gereden :)
Afbeelding