Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Ik neem ook bij koud weer (koel)water mee: slobber maken, paard afsponsen, drinkwater voor in de paddock... Onderweg koelen heeft meestal niet zoveel toegevoegde waarde, zeker niet als er ook nog een fris windje staat. Dan is een extra zweetdeken voor de warmte eerder een aanrader.
Amanda schreef:Hier ook ernstig behoefte aan droog weer.
2 april organiseer ik met een andere bokker trouwens een sponsorrit. Rit is 20km, in Numansdorp in een uniek natuurgebied dat normaal deels gesloten is voor publiek.
Er zijn nog een paar startplaatsen vrij. Mocht iemand interesse hebben, stuur me even een pb.
mooney schreef:Ik heb mensen die me een verzoek hebben gestuurd vanochtend toegevoegd. Dit kan ik doen via mobiel dus dat gaat inderdaad vlotter.
Momenteel heb ik het erg druk en 9 van de 10 pb's die ik krijg hebben eerst een aantal keer een pb terug nodig voordat ik de juiste informatie heb. Dus daar was ik inderdaad nog niet aan begonnen (mijn excuses voor de mensen die een duidelijke bruikbare pb hadden gestuurd).
Ik zal wel vast een nieuwe openingspost klaar zetten voor wanneer we de 500 pagina's hebben bereikt, met daarin duidelijk de manier van aanmelden. Scheelt mij tijd en is ook fijner voor de nieuwe mensen omdat het sneller gaat. Maar het is nu nog even zo door rommelen tot die tijd.
Zo dat was weer de 'dienstmelding' voor deze keer, ik geniet ondertussen wel van de verhalen en foto's die worden geplaatst hoor. Leuk dat zoveel mensen hun ritjes delen, gezelllig!
evdpanne schreef:Lijkt me zo leuk endurance rijden! Ik heb ooit kootwijkerbroek gereden in de kennismakingsklasse was echt heerlijk! Maar is voor mij nogal lastig te regelen met vervoer enz.
linoleum schreef:Endurance 9 april in Ruinen wordt uitgesteld helaas ivm wateroverlast. Komt van zomer nieuwe datum.
Zelf vanochtend wel heerlijk droog rondje gereden. Wel paar plassen gehad, maar grotendeels lag het er mooi droog bij. Nu spierpijn, eerste keer in maand dat ik er weer op zat![]()
Wel hoogtepuntje, heb vandaag de 1000 km met Juul gehaaldOp naar de volgende 1000 km. Gelijk maar nieuw record gezet wat betreft tempo, grotendeels alles in draf en galop. Heerlijk gereden.
[ [url=m/Rg0c5G.png]Afbeelding[/url] ]
evdpanne schreef:Welkom!
Boehoe, mijn vermoedens waren helaas kloppend..... Door het vele op de weg rijden door te natte bermen zijn de hoeven van mijn pony echt heeeel kort geworden. Toch maar de keuze gemaakt om hem voor op ijzers te laten zetten. Maar hoefsmit heeft me toch aangeraden om tot ongeveer 5 mei nog maar even niet naar buiten te gaan met hem. Net nu het mooi weer wordt en ik voor het weekend een groot rondje Bernisse wilde gaan doen. Sowieso balen dat ie niet naar buiten mag, pony houd van buiten rijden..... Nu dus alleen nog maar kilometers maken met Stiek, die zn hoeven waren verassend genoeg nog wel goed....