Het was wel super weer met het zonnetje erbij, ben jaloers op jullie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Vond [***] niet zo leuk, vooral in het begin echt veel spanning en toen hij schrok van een bestelwagen was het helemaal top .. Stukje gedraafd in de hoop de spanning eraf te krijgen maar bleef nog lang nazinderen. Daarna was hij wel fijn (of moe :p maar hij draafde nog goed dus dat moe zijn viel wel mee denk ik). Zijn wel nog even van de pony's gesprongen omdat er een tractor van achter naderde en de omstandigheden waren niet optimaal, maar alles is verder goed verlopen
Volgende keer ga ik er bij een bestelbus ook af denk ik

. Was nu de derde keer buiten en hij heeft de smaak echt te pakken. Wilde eigenlijk ook nog met Shaggy een rondje daarna maar werd ineens wel erg donker....
Tussendoor een bui gehad, maar verder een lekker zonnetje. Ik ben overigens nog steeds niet toegevoegd door TS aan de challenge nadat ik haar meerdere keren een berichtje heb gedaan..

. Zal wel druk hebben met aanmeldingen ofzo
.
https://www.endomondo.com/profile/10799574 Voor de volledigheid even een pb'tje sturen dat jij het bent, dan kan alles goed worden bijgehouden! 
.
. Hopelijk zet het weer na 20 maart door en kunnen de paardjes eind maart het land op! En dan kunnen we ook eindelijk weer normaal in de Bernisse rijden! Nu moeten we illegaal over de fietspaden
.