Zo de nieuwe voorijzers zotten er weer onder. Kunne we er weer even tegen. Ga ik donderdag maar mijn dochter van school afhalen.
_Tristan
Geplaatst: 15-04-15 16:38
Vandaag voor het eerst weer gereden na de behandeling van de osteopaat. Rustig buitenritje en we mochten nog alleen stappen, dat ook gedaan. Ik merkte alleen in de stap al een enorm verschil, hij was eerst in het begin even instabiel maar daarna begon hij goed en flink door te stappen. Ben benieuwd hoe hij over een weekje zal galopperen onder het zadel
Fijn dat het weer goed gaat met tristan. Altijd weer een fijn gevoel. Heb vandaag mijn rondje gemaakt maar langs mijn haffie en dochter erop. Was heerlijk met dit weer.
Was echt warm gister he! Vanavond nog een rondje maken hier, zondag endurancewedstrijd, 33 km in Leersum rijden, dus hij krijgt vrijdag en zaterdag lekker rust. Morgenvroeg nog een rondje op het paard van een vriendin voor mijn eigen training hihi. Best gaaf paard die Tristan! Leuke kop en bos manen :-D
Vandaag staprondje gemaakt. Mijn vriendin had de DA daar voor een shet van haar en toen maar gelijk gevraagd of ze nelleke ook gelijk kon enten. Dat ging. Ze is nl ook mijn da .
Zo we hebben er weer twee dagen met kilometers opzitten. Gisteren een kleine 15 km gemaakt met pony en wagen en vandaag heerlijk met Nelleke de hei op geweest en daarna nog dochterlief van school af halen met paard. Dit alles bij elkaar zijn zo'n 22 km. En wat was ze braaf toen we midden tussen de sporen op de goederentrein moesten wachten. Was wel even spannend want dit was de eerste keer dat we tussen de sporen in moesten wachten maar dit deed ze heel erg braaf.
adnariM
Geplaatst: 25-04-15 11:07
Lekker Kinel!
Hier de wedstrijd vorige week zondag super uitgereden, mooie 2e plaats met 12,97 km per uur over 33 km. Lekker paar dagen vrij gegeven. Donderdag ritje van zo'n 20 km gemaakt, gister zo'n 30 km gement met een stop op de helft van ongeveer een uurtje. Konden wij lekker pannkoeken eten bij de Carolina Hoeve. Vandaag krijgt meneer weer een lekker rustdagje:-)
Lekker! Hier gister ook pittige rit, ruim 30 km in 2 uurtjes. Vanochtend dressuurles gehad, nu lekker paar daagjes rust. Ga weekendje Drenthe met mn vriendje
Wat een leuke foto's . Hopen dat je nu weer kunt genieten. Bakwerk kan toch ook leuk zijn . Ga donderdag ook in de wei rijden . Moet weer optijd thuis zijn daar ik dochter thuis heb . Schoonouders gaan paar dagen weg dus even aanpassen. Andere dagen heerlijk gereden.
Hier ook gewoon lekker door blijven rijden. Vorig weekend wedstrijd Ermelo gehad, helaas net te hard gereden. "Ineens" was ik er al.... niet heel handig. Volgens weekend naar Wateren. Verder lekker rustig doorgetraind
Leuke foto's!!! Heerlijk he om je hond mee te kunnen nemen!
Gisteravond behoorlijke ronde gereden, baal achteraf dat ik mijn GPS niet mee had. Kwam onderweg een vriendin tegen en hebben samen nog een stuk opgetrokken. Lekker 2,5 uur weggeweest en veel gegaloppeerd. 7 herten, 1 ree en 6 zwijnen gezien :-D
kinel
Geplaatst: 20-05-15 12:20
Woh wat zie jij veel beesten. Was blij dat ik zondagmorgen een ree gezien heb sinds tijden. Zaten in een galop , nelleke schrikt zich , springt opzij en galoppeerd door. Toen Zag ik in een ooghoek de ree wegspringen.
Ik ben hier even minder... zelf geen goed zadel meer, pony met wond en nu ook nog kreupel dus ik hoop dat alles snel opknapt en dat we dan weer fijne ritten kunnen maken.