Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 08:57

S_imonee schreef:
Vanochtend beetje een nattig ritje in het Drents Friesche wold.
Ruim 23 km gereden. Casanova deed het super goed.
In het begin veel gedraafd, want mede paard had er erg zin in haha.
Aan het eind wat meer gestapt. De paden werden er niet beter op en we waren lichtelijk verdwaald haha. Toen we weer bijna terug waren bij de trailer, kwamen we het pad tegen die we eigenlijk hadden moeten hebben, maar 2X gemist hebben haha.
[ [url=m/jbaHUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RLgmaa.png]Afbeelding[/url] ]

Reedje met Nobje?

Ik heb al heel lang geen rit meer gedaan helaas wel begonnen met parelli gisteren. Ben echt een mooi weer ruiter :o

Saul

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:07

Dat was ik ook Joyce! Heel erg zelfs haha.

Met flinke regen ga ik nog altijd niet hoor.
Maar tegenwoordig kan kou of wind me niet meer tegen houden.
Heb dit jaar al meer km gemaakt dan heel vorig jaar bij elkaar :o

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:11

JoycexEnya schreef:
S_imonee schreef:
Vanochtend beetje een nattig ritje in het Drents Friesche wold.
Ruim 23 km gereden. Casanova deed het super goed.
In het begin veel gedraafd, want mede paard had er erg zin in haha.
Aan het eind wat meer gestapt. De paden werden er niet beter op en we waren lichtelijk verdwaald haha. Toen we weer bijna terug waren bij de trailer, kwamen we het pad tegen die we eigenlijk hadden moeten hebben, maar 2X gemist hebben haha.
[ [url=m/jbaHUd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RLgmaa.png]Afbeelding[/url] ]

Reedje met Nobje?

Ik heb al heel lang geen rit meer gedaan helaas wel begonnen met parelli gisteren. Ben echt een mooi weer ruiter :o

Ze reed zelf niet mee, maar heeft een van haar eigen paarden en mijn paard afgezet en is zelf naar haar ouders gegaan. Ik heb met een andere dame, die haar paard af en toe gaat bijrijden, gereden :)

Ik had mijn rainleggs aan gedaan, maar die helpen met deze regen echt niet :')
De volgende keer trek ik mijn thermobroek aan, die is ook waterdicht :o

evdpanne: wat leuk dat je het paard van je man ook rijdt. Knap dat je na 3 jaar met hem naar buiten bent geweest!

Sancerre: Ook een lekker rondje door het bos! Gave omgeving daar!

xxVon en ChouChou, jammer dat jullie rit niet doorging!
xxVon, dat komt vast goed met je eerste wedstrijd +:)+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 13:53

Printscreen gelukt:

Rondje zaterdag met Stiek:
Afbeelding

Rondje zondag met Shaggy:
Afbeelding

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:08

haha leuke naam stiek!

hier zondag ook veel wind, toch een rondje gedaan, is een beetje standaard op zondag, hond en vriend gaan mee en ik op paard, altijd heel gezellig :P

Vanmorgen een rondje Kootwijk gedaan, het wedstrijd rondje van de Endurance in maart.
Was erg nat onderweg, en zelf was ik ook tot op me hemd toe nat toen ik weer thuis was :+
maar wel lekker gereden!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:49

Hahahaha zn stamboeknaam is Mystiek, maar wij noemen hem altijd Stiek ;).

Lekker hoor rondje Kootwijk! Ik heb 1x de endurance in Kootwijkerbroek gereden. Was echt heerlijk! Zou ik ook wel vaker willen doen! Jammer dat ik geen eigen vervoer heb, dat maakt het wat lastiger :P. En endurance is niet echt dichtbij en je bent ook wat langer op pad dan bij een gewoon dressuurwedstrijdje. Daar heb ik mn taxi's wel voor :=.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:30

sanowa schreef:
haha leuke naam stiek!

hier zondag ook veel wind, toch een rondje gedaan, is een beetje standaard op zondag, hond en vriend gaan mee en ik op paard, altijd heel gezellig :P

Vanmorgen een rondje Kootwijk gedaan, het wedstrijd rondje van de Endurance in maart.
Was erg nat onderweg, en zelf was ik ook tot op me hemd toe nat toen ik weer thuis was :+
maar wel lekker gereden!

Denk je dat het nog goedkomt voor de wedstrijd? Heb geen zin om mn eerste debuut 2 uur lang te moeten modder stampen :brr:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 08:15

Ik heb ooit is in Ermelo een Enjoy the ride gereden toen het ook zo nat was, pony was gelijk waterbakproof :=. Gelukkig drogen alle zandpaden wel redelijk snel maar ligt er net aan hoe het de week voor de wedstrijd gaat zijn denk. Het is momenteel zulk raar weer.....

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:08

xxVon, ja denk wel dat het goed komt hoor, er zitten ook veel droge stukken stukken, maar afgelopen weekend was gewoon heel nat, ik ga er niet vanuit dat het straks zo nat is.
ik heb bewust voor KWB gekozen ipv van Epe want ik denk dat die nog veel natter is als er van te voren veel regen komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:24

xxVon schreef:
Fijn dat het zo wat beter met hem gaat. Wat heeft hij trouwens een mooie kleur manen!

Dank je :D Vind het altijd spijtig dat zijn staart zo niet is, die is heel donker in verhouding :+

Beide mannen zijn vandaag naar de tandarts geweest dus kunne weer een tijdje :Y) Hopelijk binnenkort eens wat mooier wee want ik ben wel echt een mooi-weer-ruiter.. al is er momenteel weinig ruiter aan, haha. Maar komt wel weer.. pony is buiten braver dan in de piste :P

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 10:46

Oh wat gaaf, ik kom net dit topic tegen! Ik wil ook mijn buitenritten gaan tracken met Endomondo.

We zijn net verhuist en hebben een mooi buitenrij gebied naast de deur liggen. Doordat onze paarden in pensionstalling stonden met weinig buitenrij mogelijkheden ben ik de afgelopen jaren amper op buitenrit geweest!

Zodra het weer beter wordt wil ik de omgeving te paard gaan verkennen :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:52

Lekker hoor!

Zaterdag wordt volgens mij ook wel aardig weer, dan ga ik ook is kijken of ik een uitgebreid rondje kan gaan doen! En misschien is een nieuwe route ontdekken....

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:57

Ik ga ook zeker nog rondjes doen met dit weer :j
Vandaag mag min bijrijdster. Ze kwamen onverwacht de gasleidingen vervangen vandaag, dus zit aan huis vast. Gelukkig heb ik vakantie en was ik thuis :+
Maar morgen of vrijdag. Of in het weekend. Dan gaan we zeker weer :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:04

Lekker alienda! :D

Sabine dat gaat dus ook beetje bij beetje beter :)

Mijn bijrijdster heeft ons ingeschreven voor onze eerste oriëntatie rit samen!! Kleintje maar hoor 15-20km.
Zijn er nog niet helemaal klaar voor (bijrijder moet nog even wat meer vertrouwen in mijn ruintje krijgen) maar heb er alle vertrouwen in.

Stiekem wel spannend, ook omdat ik dus mijn cushie mee neem.

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:41

Hoi! Mag ik mij hier ook melden? :) Ik ken een aantal van jullie die hier rijden en bokken al.

Ik zal mijn paardje en mezelf gelijk even voorstellen. Ik ben Sarah en dit is mijn 5-jarige, Friese merrie Ilse. We rijden meestal ritten van rond de 10/15 km en verder ook nog gewoon bakwerk, dus geen fulltime buitenrijder. :D

Wij vinden het beide erg leuk om met de trailer en andere mensen & paarden op pad te gaan. Ik heb alleen nog geen rijbewijs, maar de trailer is er dus als iemand zin heeft valt er altijd wat te regelen. :D Ik wil dit jaar proberen om wat langere ritten te rijden en sowieso wat meer naar buiten te gaan.

Ik kon alleen de challenge op Endomondo niet vinden, heeft iemand toevallig een linke o.i.d.?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 13:53

Welkom Allienda & SarahIlse!
Leuk dier heb je SarahIlse :)
Om je aan te melden moet je de TS even een pb sturen met je endomondo-naam volgens mij, dan voegt zij je zo snel mogelijk toe ;) Je kan ondertussen wel al tracken, die gemaakte km's tellen dan automatisch mee zodra je toegevoegd bent.

@ Tyrcanol : wat leuk! Wanneer is de rit?
Hier is 6 maart ook weer een rit die ik al jaren mee wil doen, maar zoals altijd is er weer wat tussen gekomen ^)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:02

Welkom allienda en sarahilse!

Ik vandaag na anderhalve week weer te paard gezeten. Had les met t fjordenvriendje, die ook anderhalve week 'stil' had gestaan, maar hij was enorm leuk en braaf en fijn gelest! Heen en terugweg dus voor de challenge mee laten tellen.

Morgen met m'n knapste een rondje en zaterdag de Strao!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:23

Weer eens een post van mijn kant, vandaag 12 km gereden. Helaas dacht endomondo weer andere dingenabijgelegen dan het te doen.... Dus heeft hij het weer niet gedaan.

M'n spook was echt super fijn en eindelijk heel fijn aan mijn hulpen <3 de laatste week is ze zo vervelend Afbeelding

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:29

Dankjewel [***]! Ik heb haar een PB gestuurd. Ik rijd inderdaad sinds januari al kilometers voor de Flakkee challenge, maar kwam deze nu pas tegen. :)

En dankjewel Jaan81. Fijn dat je lekker hebt kunnen lessen. Volgens mij is Jolisa wel eens bij jou geweest toch, voor Tycho? Ik sta dan helemaal niet ver bij jou vandaan volgens mij. En wat is de Strao? :D

Vanmiddag hebben wij ook een rondje gedaan, omdat het gewoon heerlijk weer was. :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:33

Welkom nieuwkomers!

Heeerlijk gereden hier! Begonnen met een zonnetje, later wisselend zon en hagel, maar die kleine buitjes waren best lekker verfrissend! Ook voor het eerst weer zomerjas aan ipv winterjas, kon prima met die zon :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 23:03

ook weer heerlijk Gereden !!! :D

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:28

Heerlijk die strand en bosfoto's! Af en toe mis ik Noordwijk toch wel behoorlijk! Daar kon ik ook altijd zo lekker rijden door bos/duin/strand! Wie weet kan ik ooit nog is met mijn paard naar Rockanje verhuizen kan ik in ieder geval het strand weer op :). Of komt er ooit zo'n mooi B-rijbewijs vrachtwagentje dan kan ik overal heen :P (ik ga maar weer verder dromen).

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:47

Super stoer, ik ben echt blij als ik mijn eerste buitenrit kan maken :-) We schijnen 10-15 minuten stappen van het natuurgebied de meinweg te wonen.............[we zijn pas verhuisd naar Melick]

Gisteren was heerlijk weer maar helaas had ik cursus en was ik pas erg laat thuis :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:30

Alles gaat weer lekker in de war dit weekend :'). Zou vandaag les hebben met Shaggy maar dat ging niet door doordat ik langs de dierenarts moest met de honden die gek werden van jeuk. Dus nu morgen les en had voor morgen rondje naar buiten gepland staan dus nu vandaag maar gegaan.... Was al laat dus hebben het maar bij standaard rondje bernisse gehouden. Pony had er sommige stukken behoorlijk het gas op. Jammer dat de paden zo slecht zijn geworden en het zo enorm nat was.... Maar ach hebben ons weer vermaakt!
Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:34

Hier kort rondje met t fjordenvriendje gedaan, móest echt ff m'n nieuwe zadel testen, haha!