Hilarisch!!! onbewust inderdaad vaak achter jullie gereden Jullie hadden wat leuke heuveltjes ontdekt die wij vervolgens gingen proberen
Lekker kontje op die laatste foto!Ik ga zeker foto's bestellen Amanda!! Helemaal happy met de pictures! Thanks en succes met de foto's van de zondag!
YvetG schreef:Waaah wat een gave foto![ Afbeelding ]Bedankt Amanda, ga hem zeker bestellen Wat een leuk paard!
Wranglerbutt schreef:YvetG schreef:Waaah wat een gave foto![ Afbeelding ]Bedankt Amanda, ga hem zeker bestellen Wat een leuk paard! Dankjewel
Mijn vriendin heeft ook foto's gemaakt op zondag. Deze zijn hier te bekijken: www.oypo.nl/noxy-images
je hebt nog niet alles van dag 2 erop staan toch Amanda? Was ons al aan het zoeken, maar kan nog niet vinden
gisteravond stonden er 548 foto's van zondag vandaag al 788 dus langzaam aan komt volgens mij alles van zondag erop
702 zegt ie bij mij edit: van dag 1 staan er bijna 2000 op.Ik gok dat we nog ff moeten wachten voor we in beeld komen
Haha, ja het zijn er nogal wat Maar is nog meer aan het laden, alleen weer zo'n druk weekend heen en weer aan het rennen, dus het duurt nog even.. Nog even geduld!
Oh!!! Dus dat betekent dat je misschien toch een foto hebt geschoten van mijn puppypaard? Zij waren namelijk net na half 3 op de vlakte.
viefo schreef:Kijk Kelly1992 ze staan er goed op die goudklompjes van ons[ [url=m/0GE73g.jpg]Afbeelding[/url] ]wat zijn de mannen toch knap!!