Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
uhh noujaa van die kleine kindjes mogen van mij best aaien, en al ben ik op buitenrit en kom vrienden tegen natuurlijk ook
Maar Soms heb je van die kleine etterbakiejs,,, en dan zeg ik gewoon"nee doe maar niet, vind ze niet zo leuk!"
en vliegen ze direkt in de achteruit. Dan zeg ik ook dat ik liever niet heb dat ze hem aaien, Kevin is ontzettend vals geweest, kinderen doet hij nooit iets maar bij volwassenen kan hij van poeslief en knuffelig ineens veranderen in een duivels kreng, ik ben veel te bang dat hij dat ooit bij een kind ook eens zal doen. 
Mijn ervaring is dat de meeste mensen paarden eng vinden en dus zullen de ouders ook niet snel zelf met hun kind naar mij toe komen. Gelukkig niet, als ik aan het rijden ben heb ik geen zin om mijn tijd te verspillen met een knuffelend kind
. 
Laatst werden haar twee grootste fans gepest, en ik ging expres langslopen. Fans blij, lopen meteen op Bubs af, die anderen wilden eerst, want zij waren toch veel meer
Ik liet Bubs lekker aan de lange lijn, liep mooi door naar d'r bekenden
'Mogen wij ook?' 'Nee, Bobby weet dat jullie gemeen zijn, en dan is Bobby gemeen, en ik ook. Ga maar weg.'
.
(omdat je dan op de rug van een paard meestal groter bent als hun(LOL
)

horsefan08 schreef:Ik heb trouwens weer is me geheugen opgefrist en het ruiterbewijsboek weer is gelezen... daar stond trouwens in dat je als het kan je paard altijd aan kinderen "moet"(weet niet hoe het er precies in stond) laten aaien...dat is een 1 of andere beleefdheidsvorm...
offtopic: er stond ook nog zo iets geks in dat als een politie je aanhoud, je van je paard moet afstappen omdat ze zich anders beledigt kunnen voelen whaahaa![]()
(omdat je dan op de rug van een paard meestal groter bent als hun(LOL
)
), dan ook nog hoe 't paard is en wat voor koters 't zijn. Sommige zijn zo onbeschoft...

. Soms wil ik gewoon even doorwandelen, na gezin nummer 3, maar dan ben je dus 'die chagrijnige met die pony's ' dus dat doe ik meestal toch maar niet. Wegrennen staat ook een beetje raar
. horsefan08 schreef:Ik heb trouwens weer is me geheugen opgefrist en het ruiterbewijsboek weer is gelezen... daar stond trouwens in dat je als het kan je paard altijd aan kinderen "moet"(weet niet hoe het er precies in stond) laten aaien...dat is een 1 of andere beleefdheidsvorm...