Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikke schreef:Huertecilla schreef:Eígenlijk een zeer goede en geleidelijk opgebouwde kursus voor jou en jouw paard waar je normaal van alles voor moet regelen![]()
hc
Was vast niet de bedoeling van die gastjes![]()
![]()
IJp schreef:... kikkers etc.
VeerenAshley schreef:rustig galopje op een ruiterpad waar parallel een wandel-/fietspad aan ligt, komen er twee ouders met een kindje aan, roept het kindje vol bewondering: "Kijk mam, een RIDDER!"
), alleen zijn ze daar soms wat onvoorzichtig in.
) de "wilde" pony gevangen en naar het meisje terug gebracht. Ze viel me om de hals, gaf me een dikke zoen en bedankte me uitgebreid
En bood me aan dat ik wel op haar pony mocht rijden, ik kon dat vast SUPERgoed! Daar de pony zo'n 1,40 was heb ik het aanbod vriendelijk afgeslagen
, ze
, wendde zich tot haar collega en wég waren ze
Japke_Z schreef:vind je het vreemd? rode jas, rood hoedje en een wit paard, vergelijking is snel gemaakt.
Japke_Z schreef:vergeet de zwarte pieten niet...

! En een glunderend gezicht van baasje-van-groentje in kwestie is dan natuurlijk ook goud waard!
. 
Het bos is echt goudkleurig als de zon nu op de herfstbladeren schijnt.
toen kwam er een mooi stukje berm, leuk voor een ontspannen galopje, dus mijn mede buitenrijder galloppeerde die man met scootmobiel weer voorbij, maar ponylief van mij ging steeds langzamer gallopperen, tot ze vervolgens weer in draf viel en zo achter man in scootmobiel bleef lopen
Ze wilde er niet voorbij... (geen angst ofzo, maar ze was gewoon enorm gefacineerd door die scootmobiel)
) en was voor t laatst met een pony(al enige tijd overleden) naar buiten geweest, eeuwen terug dus...
...en de snelweg onderdoor(moest een andere tink even voorop!)...zou wel elke dag naar het bos ofzo willen, maarja geniet gewoon van wat ik nu heb. Laatst naar park Oudegein geweest...was ook zo leuk...helemaal heppiedepeppie gewoon.
En omdat de pony bont is wordt er altijd nog een keer extra omgekeken.