Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Femkee schreef:als je een braaf paardje hebt dan kun je best af en toe eens een buitenritje maken , maar als je paard nog niet verkeersmak is zou ik het niet doen, maar het is natuurlijk wel gezond voor je paard om een keer een buitenritje te maken.
. kleinelinda schreef:ik vind het gewoon een beetje eng idee. Misschien komt dat ook wel door mijn eigen paard. omdat zij schrikkerig is. Maar asl je dan die ongelukken hoort wat er met de paardengebeuren zo af en toe. Nou ja ben er altijd beetje bang voor. Ik probeer mijn fries van 2 jaar wel al een beetje te laten wennen aan de auto's en trekkers enzovoort dus misschien denk ik er straks wel anders over.En in een bak kan ze niet weg rennen kan wel maar blijft ze binnen de omheiningen. Als je op de weg bent kunnen ze alle kanten op rennen.
Didoo schreef:Ik rij alleen maar buiten, omdat we geen bak hebbenkan wel naar de manege in de buurt maar mn paardje vind dat enger dan buitenrijden!
Als pony's jong zijn vind ik zo wieso dat je veel buiten moet rijden. Jonge pony's/paarden moeten kunnen genieten, en ik denk niet dat ze genieten van rondjes in een bakje zand lopen...
Maar das dan weer mijn mening
Sylleke schreef:[PP] -> [BRT]
verography schreef:kleinelinda schreef:ik vind het gewoon een beetje eng idee. Misschien komt dat ook wel door mijn eigen paard. omdat zij schrikkerig is. Maar asl je dan die ongelukken hoort wat er met de paardengebeuren zo af en toe. Nou ja ben er altijd beetje bang voor. Ik probeer mijn fries van 2 jaar wel al een beetje te laten wennen aan de auto's en trekkers enzovoort dus misschien denk ik er straks wel anders over.En in een bak kan ze niet weg rennen kan wel maar blijft ze binnen de omheiningen. Als je op de weg bent kunnen ze alle kanten op rennen.
ik snap je reden, maar wat je allemaal wel niet hoort over auto-ongelukken, dat is ook erg, en stap je dan ook je auto niet meer in, of begeef je je ook nooit meer in het verkeer?
miss_jumpy schreef:Sylleke schreef:[PP] -> [BRT]
Ik begrijp niet waarom dit onderwerp niet bij paardenpraat mag blijven staan. Nu staat het bij buitenrijden en haal je de hele discussie eruit want hier komen alleen maar mensen die buiten rijden...
M.i. hoort dit wel bij paardenpraat!
het is toch meer iets van, ik vind het leuk of niet? Zelf vind ik het leuk, omdat het gewoon een lekkere afwisseling is. En als ik he tniet leuk zou vinden, zou ik er niet 'tegen' zijn omdat mensen het zelf moeten weten. ik vind het eerlijk gezegt nogal raar om te zeggen dat je tegen buiteritten bent, maarja, snap wel dat je schrikt van dat berichtje, ik heb het ok gelezen ja. kleinelinda schreef:Ja daar schrok ik ook van en dacht ik lijkt me leuk om er een topic over te openen

Mijn verzorgpony's hebben nl geen bak aan huis.