Solvy schreef:Manege loon op zand is heel erg leukEr is daar ook een ontzettend leuke fjord genaamd Dombo
![]()
Dat wordt dan een ZAND rit ipv een STRAND rit, net ff anders........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Solvy schreef:Manege loon op zand is heel erg leukEr is daar ook een ontzettend leuke fjord genaamd Dombo
![]()
eLLe_horse schreef:Weet iemand misschien of je bij manege Lisiduna in de zomer ook strandritten kunt maken of mag je daar overdag niet met paarden op het strand?
maikeltje schreef:eLLe_horse schreef:Weet iemand misschien of je bij manege Lisiduna in de zomer ook strandritten kunt maken of mag je daar overdag niet met paarden op het strand?
In het hoogseizoen moet je voor 10.00 's morgens het strand af zijn en mag je na 18.00 's avonds er weer op als ik me niet vergis.
) geen eigen paard... mammaslamma schreef:Strandhoeve zit niet hier hoor(burgh-Haamstede).......
Verkeerd gelezen... 
natas_joy schreef:heeyy
poelenburgh is heeeeell leuk
daar ga ik nu voor het 3e jaar heen !!
heeel gezellig en erg leuke paarden
groetjes

maar goed kan aan de bui van het paard liggen natuurlijk. En je hebt inderdaad paarden die geen zin hebben om hard over het strand te crossen, en dan zit je gewoon in arbeidsgalop.
L_iek schreef:Manege grol in Renesse.

Joonas schreef:De buitenrit op Poelenburgh was afgelopen donderdag en dus recent. Ik en de andere meiden vonden het ook best gezellig, maar het was toch net niet. Een van onze groep reed op Kim en die moest ze echt vooruit slaan en dat is niet echt leuk rijden. Rustige paarden op buitenrit oke maar dit was te.