Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar er zijn ook genoeg volwassenen hoor!
JoyCiej007 schreef:Zo reed ik eens met mijn aanspanning door een eh *Turkse wijk* heen, vlakbij mijn dorp. Pony liep lekker in rustig drafje voor zich uit de kachelen, niets aan de hand. vanuit mijn ooghoek zie ik wat Turkse jongetjes spelen, niets aan de hand. In eens hoor ik een 'plof' geluid, pony schrikt en trekt een spurtje (niet echt aan de kletter, kon haar terugnemen) toen ik haar terughad keek ik achter mij.
Warempel! een brutaal ROTBLAAG was gewoon ín de kar gesprongen terwijl ik langsdraafde! nou, wat ik toen heb gezegd zal ik hier eventjes niet herhalen, maar ik pakte er meteen de koetsierszweep bij en sloeg eens éven flink naar achteren. OPDONDEREN, wat dacht dat brutale nest wel niet?!
Of mensen die hun honden los laten lopen. Prima, mijn beest schrikt bijna nergens van, ook niet van blaffende honden. Bijtende honden is echter een andere zaak, en al hélemaal als de eigenaar niets er aan doet. twee jackrussels stonden eerst blaffend om mijn pony heen, baasje zag het, deed niets. Prima dacht ik, die hondjes gaan wel weg. Nee hoor; binnen een paar seconden hingen ze met hun scherpe tandjes in de slanke beentjes van mijn arme pony, die stil stond en naar achter keek met zo'n blik van 'ach vrouwtje, help me!'. Waar de eigenaar van de hondjes bijstond heb ik toen mijn koetsierszweep gepakt en beide hondjes een lel over hun neus verkocht. (natuurlijk grote mond van de eigenaar, maar ik ben óók toevallig niet op mijn mondje gevallen)
met zijn moter uit!
prints schreef:en dan nog die mensen die doen alsof ze dom zijn....
-dekbed uitkloppen uit t raam......
-fik stoken langs de weg.....
-bomen zagen en niet ff stoppen....
-machienes ,kraantjes die je'"niet zien"
-grind harken achter een heg........
-auto wassen met hogedruk reiniger......
ga zo maar door...................................
KarlijnV schreef:Laast was ik met mijn Fries in de bossen aan het rijden![]()
Toen zag ik bij een ven een tractor stilstaan. Hij had me al zien aankomen en bleef rustig staan wachtenmet zijn moter uit!
![]()
Toen ik een meter of 20 verder was startte hij zijn moter weer! Evenlater kwam ik hem weer tegen en bedankte hem vriendelijk, hij zei: Het is toch een kleine moeite ofnie?!
Gelukkig zijn er nog fatsoenlijke mensen
KarlijnV schreef:Laast was ik met mijn Fries in de bossen aan het rijden![]()
Toen zag ik bij een ven een tractor stilstaan. Hij had me al zien aankomen en bleef rustig staan wachtenmet zijn moter uit!
![]()
Toen ik een meter of 20 verder was startte hij zijn moter weer! Evenlater kwam ik hem weer tegen en bedankte hem vriendelijk, hij zei: Het is toch een kleine moeite ofnie?!
Gelukkig zijn er nog fatsoenlijke mensen
geweldig, die mensen bedank ik dan ook altijd hartelijk

Feel_Free schreef:Nou eigenlijk nooit zoveel last van irritaties. Een keer toen we een stukje over de weg meosten dachten een paar idioten in een cabrio even stoer te doen door te toeteren, ik ben me lam geschrokken. De pony's deden gelukkig niet veel.
Een tijdje geleden toen we van onze ponyclub terug kwamen gestapt was er een hele groep moterrijders die netjes aan de moeder van een vriendin vroeg of ze wel langs onze pony's londen rijden, toen zei die moeder dat ze dat beter niet konden doen, en namen de moterrijders beleefd een andere weg.
Ik bedoel zo kan het ook toch ?!
Woon ik nou in zo'n slechte buurt