Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Farouche schreef:ik ben een aantal jaar op vakantie geweest in Drenthe, in het plaatsje Meppen. Daar heb ik heerljik buiten gereden door het bos en vervolgens gezwommen in het vennetje daarWas echt super leuk
![]()
^^ Dit is denk ik 3 jaar geleden.

mAnDyXX schreef:ik weet er helaas geen in Nederland weet wel dat ze er een hele grote plas hebben in Noord-Holland in schorll
Citaat:Dat bedoelde ik eerder in dit topic ook!
Heerlijk he.
Waar zwem jij dan? Echt op het strandje?
Ik ben er nu 1 keer geweest met Amo, wij komen dan vanuit de richting van Hazerswoude/Benthuizen. Eerst langs de benthuizerplassen (heten die zo?) en toen kwamen we bij het hondenstrandje en hebben we daar gezwommen. Beviel prima!Weet niet of het 'echte' strand veel verder is?
.. Maar het echte strand is ongeveer 10 minuutjes verder, ook heerlijk. Bij het hondestrandje ben ik weer nooit geweest, dus ga binnenkort een keer kijken.!

gentille schreef:Trips gat, in provincie Groningen (bij zuidbroek/muntendam in de buur), ik heb er laats een stukje over geschreven op mijn website met tips, do's en dont's
http://www.paardenrecreatie.nl/?load=zwemmen

Weet iemand misschien ook een plas of meer in de buurt van Utrecht? 
arans schreef:bij rosworld had je ook en meer waar je kon zwemmen