Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Onali schreef:Weet je alleen wat het nadeel is? Men gaat niet uit van shetlanders. Is af en toe net alsof je met een hond op de weg loopt en dat in combinatie met het staptempo van een mens met shet tegen dat van automobilisten. Levensgevaarlijk.
En het bospad kapot lopen???? Onzin. Ja op de natste stukken, maar op een normaal bospad loop je echt niet zomaar iets kapot. Ook niet na een regenbui of 5.
Zelfs met ons grote rijpaard vind ik ruiterpad vaak gewoon echt niet te doen.

En aangezien ik voor mijn lichaam beter geen onverwachte klappen in/op mijn bekken krijg denk ik dat ik het maar bij wandelen ga houden, dit doet hij namelijk gewoon even hard onder het zadel. Zo is er niks aan de hand en ineens *wooooosh* sta je halverwege het veld voordat je het door hebt en dan blijft die spanning ook hangen. Dus ik vind het wel prima zo ernaast.
We hebben 2-3 vaste plekken in het bos waar even gegeten mag worden, en bij het rondje polder nog 2 plekjes. Wel pas als ik het zeg, maar dat houden we altijd even 5 minuten pauze.

't is vaak heul erg lekker gras dat ze nooit krijgen en ze hebben op dat moment ook echt honger en dat snap jij niet