Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik denk dat de andere verzorger het ook wel eens gedaan heeft, het leek namelijk of mn verzorgshet het de normaalste zaak van de wereld vond...? maar mmijn doel voor 2018 is om in de zomer naar het bos te fietsen en dan in het meer gaan zwemmen met haar
is wel 10 min ofzo fietsen, en het gaat wel wat langzamer met een pony er naast maar ja gewoon vaak doen en dan lukt het vast
we stappen dan alleen even als hij echt moe is voor de rest draven we en in het bos een lekker rengalopje hij vind het geweldig!! Vind het altijd zo leuk hoe die mensen in de auto kijken
heb het geleerd door eerst kleine stukjes voor het huis met de step te lopen ging top. We fietsen nu ongv een jaar rond de 2/3 x per week en we komen nu al tot de 10 km. Hij is 100 procent verkeersmak en kijkt nergens van op super leuk
heb een tuigje voor mijn pony gemaakt waar ik hem dan aan vast pak en dan trekt hij mij mee dan gaan we echt flink hard! Heb hem ho en al die dingen geleerd dus zodra ik ho zeg gaat hij meteen zachter ideaal!!